مطالب مرتبط:
محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید فطر در گیلان اعلام شد
اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی روز عید فطر در پایتخت
اعلام محدودیت های ترافیکی نماز عید فطر در بندرعباس
محدودیت های ترافیکی عید فطر در همدان
محدودیت های ترافیکی روز عید سعید فطر اعلام شد/ جزییات تمهیدات نماز عید فطر در تهران+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 12:002024-04-09اجتماعي

محدودیت های ترافیکی عید فطر اعلام شد/ رانندگان همکاری لازم را داشته باشند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس، با اشاره به اعلام محدودیت های ترافیکی عید فطر، گفت: از عموم شهروندان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه خودرویی خواست با رعایت محدودیت های ترافیکی همکاری لازم را داشته باشند.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس، با اشاره به اعلام محدودیت های ترافیکی عید فطر، گفت: از عموم شهروندان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه خودرویی خواست با رعایت محدودیت های ترافیکی همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ نقی حیدری امروز (21 فروردین ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای برگزاری مراسم نماز عید فطر در بندرعباس از ساعت پنج صبح روز چهارشنبه، محدودیت های ترافیکی تردد و پارک در بلوار شهید مطهری به سمت بیمارستان شریعتی و بلوار ناصر از بوستان بانوان تا تقاطع ناصر، رفت و برگشت و همچنین تمامی معابر منتهی به این بلوارها در محدوده یادشده تا پایان مراسم اعمال می شود که رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی، عنوان کرد: از عموم شهروندان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه خودرویی خواست با رعایت محدودیت های ترافیکی، به منظور باشکوه تر برگزار شدن مراسم اقامه نماز عید فطر با پلیس نهایت همکاری لازم را داشته باشند و برای شرکت در مراسم حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.


برچسب ها: محدودیت های ترافیکی - پلیس راهنمایی و رانندگی - محدودیت - ترافیکی - راهنمایی و رانندگی - عید فطر - پلیس راهنمایی
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی عید فطر اعلام شد/ رانندگان همکاری لازم را داشته باشند

محدودیت های ترافیکی عید فطر اعلام شد/ رانندگان همکاری لازم را داشته باشند