هزینه 100 میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEMسال گذشته فروش بالای هزار میلیارد تومانی گیشه برای سینمای دچار بحران در جذب مخاطب یک اتفاق مهم و اساسی به شمار می رفت. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سینما اعتماد نوشت: اینکه فیلم ها چرا و چگونه در ماهواره ها و شبکه های فارسی زبان تبلیغ می کنند اصلا موضوع این نوشته نیست، آنچه قابل تحلیل است مبلغ هنگفتی است که پشت فروش هزار و دویست میلیاردی سود سینمای ایران نهفته است و اینکه سال گذشته پخش کننده ها برای تبلیغ فیلمشان هزینه های بالایی به ماهواره دادند تا فیلمشان دیده شود و مخاطب از آن استقبال کند. سال گذشته فروش بالای هزار میلیارد تومانی گیشه برای سینمای دچار بحران در جذب مخاطب یک اتفاق مهم و اساسی به شمار می رفت. در میان خیل فیلم هایی که دخل و خرج خود را نمی توانستند با هم مطابقت بدهند و اصلا بود و نبود آن ها بر پرده سینما فرقی نمی کرد و حتی ساخته شدن بسیاری از آن ها شکست مطلق برای سازندگان بود. گیشه بالای هزار میلیاردی (البته فقط برای چند فیلم) خوشحال کننده بود. حتی این عدد آن چنان شوقی ایجاد کرد که به سرعت آن را به کل سینما چسباندند و مسئولان آن را جزو افتخارات دوران کاری خود می دانند و از این فروش به عنوان تحول در سینما یاد می کنند. برچسب ها: سینما - میلیارد - میلیاردی - فیلم - گذشته - مخاطب - تبلیغ |
آخرین اخبار سرویس: |