مطالب مرتبط:
نقش آفرینی طب ایرانی در تامین سلامت
دست یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ بهره برداری مجتمع فولاد سبا در سال 1402
تاثیر هوش مصنوعی بر افزایش بهره وری کارکنان و سازمان ها
کارگروه های جهش تولید در صنعت پتروشیمی تشکیل می شوند
تجاری سازی ایده های دانشجویی برای جهش تولید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 09:452024-04-08سياسي

نقش آفرینی دانشگاهیان در جهش تولید با بهره وری و نوآوری در کسب و کارها


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه بهره وری و نوآوری در دنیا تجربه شده است، گفت: دانشگاهیان می توانند جهش تولید را با بهره وری و نوآوری در کسب و کارهای موجود دنبال کنند.

- ایسنا/یزد رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه بهره وری و نوآوری در دنیا تجربه شده است، گفت: دانشگاهیان می توانند جهش تولید را با بهره وری و نوآوری در کسب و کارهای موجود دنبال کنند.

محمدرضا دهقانی اشکذری در دیدار با نماینده مردم یزد در مجلس شوراس اسلامی، به مجموعه نشست های جهش تولید که سال قبل در واحد یزد برگزار شد، اشاره و اعلام کرد: امسال تلاش می شود با حضور دکتر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی به یک جمع بندی رسیده و سندی تهیه شود که برای وضع قوانین و جهت دهی به جهش تولید بتوان از آن استفاده کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد ادامه داد: دو راهکار برای تولید بیشتر وجود دارد، در مرحله نخست؛ کسب و کارهای موجود بایستی با بهره وری و نوآوری تقویت شود چرا که نوآوری، کارهایی است که در دنیا انجام و تجربه شده و در صورت نقش دادن به دانشگاهیان می توان شاهد نوآفرینی بود.

وی دومین مرحله را راه اندازی کسب و کارهای کوچک خواند و افزود: آمار رسمی بیانگر کم شدن بیکاری است و در استان یزد شاهد رشد شاغلان غیر بومی بودیم، بیشترین آمار بیکاری برای خان


برچسب ها: رییس دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی - رییس دانشگاه آزاد - جهش تولید - دانشگاه - بهره وری - رییس دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی دانشگاهیان در جهش تولید با بهره وری و نوآوری در کسب و کارها

نقش آفرینی دانشگاهیان در جهش تولید با بهره وری و نوآوری در کسب و کارها