مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 17:402024-04-10بين الملل

هشدار ایران به آمریکا از عمان/ امیرعبداللهیان: متجاوزان جنایتکار را تنبیه می کنیم


امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را حمله ای تروریستی با استفاده از هواپیما و موشک های ساخت آمریکا خواند و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر امور خارجه ایران در سفر به مسقط به آمریکا یادآور شد که نمی تواند از مسؤولیت خود در حمایت کامل و مطلق از جنایات جنگی ترکیبی اسراییل شانه خالی کند.

پیش از ظهر یکشنبه 19 فروردین سفر منطقه ای حسین امیرعبداللهیان در رأس هیأتی سیاسی و پارلمانی و پس از ترک تهران به مقصد مسقط، نخستین مقصد این سفر، آغاز شد.

سفری برای پنجمین بار به مسقط پس از تصدی وزارت امور خارجه توسط حسین امیرعبداللهیان؛ وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مجتبی بنی اسدزاده مشاور وزیر خارجه، محمد علی بک دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس، مهدی شوشتری دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت خارجه و شمسی زاده مدیرکل رسانه های داخلی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه از جمله همراهان امیرعبداللهیان در این سفر یک روزه بودند.

گفتگو و تبادل نظر درباره ابعاد مختلف همکاری های دوجانبه و توسعه و گسترش این روابط بویژه اجرای توافقات امضا شده در دیدار های سران دو کشور در تهران و مسقط و موضوعات منطقه ای از جمله مسئله فلسطین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ایران به آمریکا از عمان/ امیرعبداللهیان: متجاوزان جنایتکار را تنبیه می کنیم

هشدار ایران به آمریکا از عمان/ امیرعبداللهیان: متجاوزان جنایتکار را تنبیه می کنیم