مطالب مرتبط:
فراخوان حماس برای تشدید تقابل با اشغالگران در کرانه باختری
زلنسکی: خواستار تلاش برای جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه هستیم
زلنسکی: خواستار تلاش برای جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه هستیم
انتقادهای گسترده از سکوت رام الله و کشورهای عربی در برابر تروریسم شهرک نشین ها در کرانه باختری
ارمنستان خواستار اجتناب از تشدید تنش در منطقه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 09:152024-04-15بين الملل

حماس خواستار تشدید درگیری با صهیونیست ها در کرانه باختری شد


در پی تداوم یورش وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست با پشتیبانی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری، جنبش حماس در بیانیه ای خواستار تشدید تنش و رویارویی با صهیونیست ها در این منطقه شد.

- در پی تداوم یورش وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست با پشتیبانی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری، جنبش حماس در بیانیه ای خواستار تشدید تنش و رویارویی با صهیونیست ها در این منطقه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه جنبش حماس در این باره آمده است: صحنه هایی که در آن سربازان ارتش رژیم اشغالگر از شبه نظامیان شهرک نشین تروریست هنگام تخریب و سوزاندن اموال فلسطینی ها در روستای بیتین در شمال شرق شهر رام الله محافظت می کنند، شواهد روشنی است که نشان می دهد این حملات وحشیانه یک عملیات سازمان یافته و سیستماتیک است.

طبق گزارش شبکه المیادین، جنبش حماس تاکید کرد: کابینه رژیم اشغالگر فاشیست بر این حملات نظارت می کند و در این حملات نقش ارتش با گله شهرک نشینان افراطی در اجرای پروژه های صهیونیستی با هدف تصرف سرزمین فلسطین، یهودی سازی و بیرون راندن فلسطینی ها از آن ترکیب شده است.

حماس در این بیانیه از ملت فلسطین، جوانان انقلابی و مبارزان قهرمان مقاومت در کرانه باختری خواسته است درگیری خود را با ارتش رژیم اشغالگر و شبه نظامیان شهرک نشین تشدید


برچسب ها: صهیونیست - شهرک نشینان صهیونیست - ارتش رژیم صهیونیستی - کرانه باختری - جنبش حماس - صهیونیست ها - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

حماس خواستار تشدید درگیری با صهیونیست ها در کرانه باختری شد

حماس خواستار تشدید درگیری با صهیونیست ها در کرانه باختری شد