مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 13:502024-04-15دانش

دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب


رییس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در نامه ای به رؤسای استان ها و واحد های ویژه دستورالعمل جدید درباره حجاب را صادر کرد.

- رییس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به رؤسای استان ها و واحدها اعلام کرد: موقتاً از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی به واحدها جلوگیری شود.

  فرزاد جهان بین، رییس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در نامه ای به رؤسای استان ها و واحد های ویژه اعلام کرد: با توجه به اهمیت آراستگی و شئون رفتاری و نقش آن در پاسداشت حقوق و آزادی های اجتماعی و تضمین کیفیت آموزشی که پیش از این نیز بیان شده است موارد زیر جهت اجرا ابلاغ می شود:   1- براساس تبصره 2 ماده 9 دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی، موقتاً از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی که شرح آن اعلام شده است، به واحد جلوگیری کرده و پرونده افراد خاطی مستقیماً به کمیته انضباطی ارسال گردد.

  2- کسانی که براساس بند های 1 تا 4 ماده 9 همان دستورالعمل تذکر گرفته اند و پرونده شان می باید به کمیته انضباطی برود، حکمشان مانند فردی که اصرار بر تخلف دارد، صادر شود چراکه عملاً باوجود 4 مرحله تذکر به این مرحله رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب

دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب