مطالب مرتبط:
گروگان گیری در دولت آباد/ 3 متهم از اتباع دستگیر شدند
گروگان گیری در دولت آباد/ 3 متهم از اتباع دستگیر شدند
عامل تهدید به قتل شهروندان در سعادت آباد تهران دستگیر شد
راه آهن دورود_خرم آباد؛ پروژه احیاء شده دولت سیزدهم
دستگیری سارقان حرفه ای خانه شمال شرق تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 16:152024-03-26حوادث

گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری 3 متهم از اتباع


سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگان گیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال آزادی وی موضوع به صورت ویژه در .

- سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگان گیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال آزادی وی موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت آباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تهران گفت: با تلاش مأموران کلانتری دولت آباد طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 3 متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر و 3 فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگانگیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال آزادی وی موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت آباد قرار گرفت.


برچسب ها: فوریت های پلیسی 110 - گروگان گیری - فوریت های پلیسی - دولت آباد - فرمانده انتظامی شهرستان - اتباع - تماس تلفنی
آخرین اخبار سرویس:

گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری 3 متهم از اتباع

گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری 3 متهم از اتباع