مطالب مرتبط:
ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
از بین بردن عفونت های ادراری، تقویت عملکرد کبد، تسکین دردهای دندان با این گیاه
ناپایداری جوی در خراسان جنوبی تقویت می شود
تقویت تیم های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد
رمضان عامل تقویت زندگی مسالمت آمیز بین ادیان در تایلند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 15:452024-03-28ورزشي

تقویت زیرساخت های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می شود


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است تقویت زیرساخت های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار و در نتیجه تقویت اقتصاد مقاومتی در این کلان شهر می شود.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است تقویت زیرساخت های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار و در نتیجه تقویت اقتصاد مقاومتی در این کلان شهر می شود.

جعفر قادری امروز، 9 فروردین با حضور در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از نزدیک در جریان اقدامات مختلف و برنامه های پیش رو این سازمان قرار گرفت و از عملکرد فرهنگی شهرداری شیراز در بهار طبیعت و قرآن تقدیر کرد.

وی که حوزه گردشگری در مدیریت شهری را دارای اهمیت بسزایی می داند، گفت: برای تبدیل گردشگری به موتور محرکه و محور پیشرفت کلان شهر شیراز، به هم افزایی همه ظرفیت ها نیاز است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این راستا با تأکید بر تقویت گردشگری و به تبع آن اقتصاد، گفت: تقویت زیرساخت های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار و در نتیجه تقویت اقتصاد مقاومتی در این کلان شهر می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، همچنین بر تقویت و گسترش گردشگری در ابعاد مختلف تأکید و آمادگی خود را در زمینه گسترش زیرساخت های گردشگری اعلام کرد.


برچسب ها: نماینده مردم شیراز و زرقان - زیرساخت های گردشگری - نماینده مردم شیراز - درآمدهای پایدار - گردشگری - نماینده مردم - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساخت های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می شود

تقویت زیرساخت های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می شود