مطالب مرتبط:
زیرساخت های حیاتی اسراییل زیر ذره بین ایران /مراقب نفوذی ها باشیم /‏زمین کارزار ما تل آویو است /واکنش نمایندگان به عملیات وعده صادق
واکنش روسیه به عملیات وعده صادق ایران
عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان بود
واکنش وزیرجنگ اسراییل به عملیات وعده صادق ایران
واکنش آلمان به حمله موشکی ایران به اسرییل/ حمایت برلین از تل آویو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 14:152024-04-14بين الملل

واکنش جمهوری آذربایجان به «وعده صادق» ایران علیه تل آویو


وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه ای در پی پاسخ ایران به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران، درباره افزایش تنش ها در منطقه هشدار داده و خواستار خوشتن داری طرفین شد.

- واکنش جمهوری آذربایجان به وعده صادق ایران علیه تل آویو وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه ای در پی پاسخ ایران به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران، درباره افزایش تنش ها در منطقه هشدار داده و خواستار خوشتن داری طرفین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق طی یک حمله گسترده پهپادی و موشکی، شامگاه گذشته به نقاطی در اراضی اشغالی، وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان درباره بالا گرفتن تنش ها میان ایران و رژیم صهیونیستی عمیقا ابراز نگرانی کرد.

وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه ای در این باره گفت: ما از تمامی طرفین می خواهیم خویشتن داری نشان داده و از گسترش خطرناک تنش ها جلوگیری کنند که موجب ثبات زدایی بیشتر در وضعیت خاورمیانه خواهد شد.

رژیم صهیونیستی، اخیرا، ساختمان کنسولی سفارت ایران در جنوب غربی دمشق را مورد حمله هوایی قرار داد که در نتیجه این حمله، بخشی از ساختمان کنسولی سفارت ایران و اقامتگاه سفیر هدف قرار گرفت.


برچسب ها: جمهوری آذربایجان - وزارت امور خارجه - رژیم صهیونیستی - آذربایجان - ایران - کنسولگری ایران - امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جمهوری آذربایجان به «وعده صادق» ایران علیه تل آویو

واکنش جمهوری آذربایجان به «وعده صادق» ایران علیه تل آویو