مطالب مرتبط:
درخواست از مجلس برای تسریع در بررسی لایحه استفاده از سلاح و مهمات
تسهیل شدن محدودیت ها برای استفاده از مهمات جنگی تشدید و مقررات استفاده از سلاح شکاری در قانون جدید + فیلم
تشدید محدودیت ها برای استفاده از مهمات جنگی و تسهیل مقررات استفاده از سلاح شکاری در قانون جدید + فیلم
روایت محسنی اژه ای از تهیه لایحه حجاب فعلی: در شورای انقلاب فرهنگی، قوه قضاییه مکلف به تدوین لایحه حجاب شد؛ ما لایحه ای در 9 ماده تنظیم کردیم که آن 9 ماده در دولت به 15 ماده و در مجلس به 71 ماده تبدیل شد
وزیر ورزش و جوانان: استفاده از حق پخش تلویزیونی مورد تایید مجلس لازم الاجرااست!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 13:252024-04-09سياسي

لایحه استفاده از سلاح و مهمات در دستورکار مجلس است


مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو در این رابطه که آیا بعد از اتفاقات رخ داده در استان سیستان و بلوچستان تغییری در قوانین مربوط به استفاده از سلاح غیر مجاز ایجاد شده استو رویکرد دستگاه قضایی در این راستا چیست؟، - سخنگوی قوه قضاییه گفت: ضد انقلاب متمسک به استفاده از سلاح غیر مجاز شده است و باید روی این قضیه تدبیری اندیشیده شود.

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو در این رابطه که آیا بعد از اتفاقات رخ داده در استان سیستان و بلوچستان تغییری در قوانین مربوط به استفاده از سلاح غیر مجاز ایجاد شده استو رویکرد دستگاه قضایی در این راستا چیست؟، گفت: از اتفاقات رخ داده که موجب شهادت فرزندان عزیر این کشور شد، بسیار متاسف هستیم و برای خانواده آنان طلب صبر داریم.

ستایشی گفت: به هرحال ضد انقلاب متمسک به استفاده از سلاح غیر مجاز شده است و باید روی این قضیه تدبیری اندیشیده شود، لایحه استفاده از سلاح و مهمات قبلا در قوه قضاییه تهیه و پس از تصویب دولت به مجلس ارسال شده و هم اکنون در دستورکار مجلس است.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: از نمایندگان مجلس می خواهیم با درنظر گیری اولویت این موضوع در تسریع تصویب این مهم همکاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها: استفاده از سلاح - سخنگوی قوه قضاییه - استان سیستان و بلوچستان - استفاده - سیستان و بلوچستان - قوه قضاییه - قضایی
آخرین اخبار سرویس:

لایحه استفاده از سلاح و مهمات در دستورکار مجلس است

لایحه استفاده از سلاح و مهمات در دستورکار مجلس است