مطالب مرتبط:
هشدار زرد هواشناسی برای اغلب مناطق کشور
هشدار سطح زرد هواشناسی لرستان/ فعالیت سامانه بارشی جدید از جمعه
هواشناسی لرستان هشدار سطح زرد صادر کرد
هشدار هواشناسی به ساکنان جنوب کشور
صدور هشدار سطح زرد بارندگی در خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 17:502024-03-20اجتماعي

هشدار زرد هواشناسی برای اغلب مناطق کشور


هشدار زرد رنگ هواشناسی به معنای این است که پدیده ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

این هشدار برای آگاهی مردم صادر می شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد.

- سازمان هواشناسی کشور از بارندگی، کولاک برف و احتمال یخ زنی سطح جاده ها در اغلب مناطق کشور از پنج شنبه (2 فروردین) تا روز یکشنبه (5 فروردین) خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار هواشناسی سطح زرد رنگ، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گرد و خاک، در نقاط مستعد تگرگ، در جاده های کوهستانی و گردنه ها و برای پنج شنبه (2 فروردین) در نیمه شرقی خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و همچنین روز جمعه (3 فروردین) آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، غرب کرمان، جنوب اصفهان، جنوب یزد، پیش بینی می کند.

  روز شنبه (4 فروردین) نیز گرد و خاک، در نقاط مستعد تگرگ، در جاده های کوهستانی و گردنه ها مه گرفتگی برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، خراسان شمالی، شمال شرق خراسان رضوی و ارتفاعات البرز


برچسب ها: هواشناسی - سازمان هواشناسی - هشدار - مناطق کشور - سازمان هواشناسی کشور - آذربایجان - جاده های کوهستانی
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زرد هواشناسی برای اغلب مناطق کشور

هشدار زرد هواشناسی برای اغلب مناطق کشور