مطالب مرتبط:
پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می برد
جبلی: عصر تلویزیون به سر نیامده است/ یک قدم کوتاه نمی آییم
دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
تیپ و استایل کاملا متفاوت خانم مجری سابق تلویزیون
شیائومی تلویزیون های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1403 ساعت 11:152024-04-19ورزشي

رجعت تلویزیون به سلبریتی ها و سناریویی که شکست خورد


در حالی که از نیمه سال 1402 به تدریج سلبریتی ها به برنامه های تلویزیون بازگشتند ولی به نظر می رسد میزان مخاطب برنامه های رسانه ملی که در این ماه ها افزایش یافته، - همچنان با ارقام مطلوب فاصله دارد.

ضمن اینکه بازگشت تلویزیون به رویکرد قبلی را می توان به سناریوی شکست خورده سلبریتی زدایی نسبت داد که البته سال گذشته در همین ایام، بخاطرش از سوی نهادهای نظارتی مورد تشویق قرار گرفته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجودی که سیاست گذاری دوره جدید سازمان صداوسیما درباره چهره ها، در سال های اخیر کمتر به شکل صریح رسانه ای شده است اما بر اساس خروجی آنتن تلویزیون، از مهر ماه 1400 برای حدود دو سال، بسیاری از مخاطبان و اهالی رسانه، به این دریافت رسیدند که تلویزیون حضور چهره های فرهنگی، هنری و ورزشی روی آنتن را محدود کرده و چه در مقام مجری و چه در مقام مهمان، تلاش روشنی برای معرفی چهره های تازه ـ نه استفاده از شهرت چهره های باسابقه ـ انجام می شود.

اجرای این استراتژی که با عنوان سلبریتی زدایی به شهرت رسید، با پایان تدریجی چند برند شاخص تلویزیون و پایان حضور چند مجری مشهور روی آنتن همراه شد.

این رویه حتی در مقطعی مورد ستایش شورای نظارت بر صداوسیما هم قرار گرفت و صداوسیما نامه ای را از این نهاد نظارتی منتشر کرد که در آن به خاطر دوری از سلبریتی زدگی در ب


برچسب ها: تلویزیون - سلبریتی - سلبریتی ها - برنامه های تلویزیون - رسانه - سازمان صداوسیما - نهادهای نظارتی
آخرین اخبار سرویس:

رجعت تلویزیون به سلبریتی ها و سناریویی که شکست خورد

رجعت تلویزیون به سلبریتی ها و سناریویی که شکست خورد