مطالب مرتبط:
باشگاه پرسپولیس در آستانه تغییرات عمده مدیریتی
باشگاه پرسپولیس در آستانه تغییرات عمده
باشگاه پرسپولیس در آستانه تغییرات عمده مدیریتی
تغییرات جدید در راه باشگاه پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس در آستانه تغییرات عمده مدیریتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 19:002024-04-18ورزشي

ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس


کنعانی زادگان که ابتدای فصل جاری بعد از دو فصل حضور در الاهلی قطر به پرسپولیس برگشت و غالبا بازیکن اصلی تیمش بوده حالا به رکورد صد بازی با پیراهن تیمش رسیده است.

-  مدافع میانی و ملی پوش پرسپولیس با بازی مقابل صنعت نفت آبادان به باشگاه صدتایی های تیم خود خواهد پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، کنعانی زادگان که ابتدای فصل جاری بعد از دو فصل حضور در الاهلی قطر به پرسپولیس برگشت و غالبا بازیکن اصلی تیمش بوده حالا به رکورد صد بازی با پیراهن تیمش رسیده است.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گزارش داد محمدحسین کنعانی زادگان در مصاف با صنعت نفت آبادان برای یکصدمین بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و البته این جدای از بازی با سپاهان است که در جریان آن، این مدافع خوب فوتبال کشورمان در ترکیب اصلی سرخپوشان ایران در میدان حضور پیدا کرد ولی این مسابقه با امتناع بی دلیل حریف از حضور در میدان سه بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

این ملی پوش فوتبال کشورمان را راهی ملوان کرد و در ادامه باعث جدایی چند ساله اش از پرسپولیس شد تا در نهایت در خرداد 1398 به جمع سرخپوشان بازگشت.

قبل از آن، محمدحسین کنعانی زادگان در مقطعی که در رده های پایه پرسپولیس حضور داشت با راهیابی به تیم بزرگسالان، نخستین بازی خود را نیز تجربه کرد و از این جهت می توان او


برچسب ها: کنعانی زادگان - پرسپولیس - صنعت نفت آبادان - باشگاه صدتایی های پرسپولیس - بازی - کنعانی - محمدحسین کنعانی زادگان
آخرین اخبار سرویس:

ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس

ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس