مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 09:052024-04-08پزشكي

بیمارستان های خالی؛ از افتتاح پی درپی تا کمبود تجهیزات


روبان قرمز افتتاح مراکز درمانی کوچک و بزرگ، یکی پس از دیگری در شهر های مختلف بریده می شود تا وعده مسئولان برای افزایش سرانه تخت های درمانی در کشور و افزایش دسترسی بیماران در مناطق محروم به این خدمات را محقق کند، - روبان قرمز افتتاح مراکز درمانی کوچک و بزرگ، یکی پس از دیگری در شهر های مختلف بریده می شود تا وعده مسئولان برای افزایش سرانه تخت های درمانی در کشور و افزایش دسترسی بیماران در مناطق محروم به این خدمات را محقق کند، غافل از اینکه بسیاری از این بیمارستان ها به دلیل نبودِ تجهیزات پزشکی و کادر درمان، بی استفاده مانده اند.

آنطور که در خبرها آمده، با اضافه شدن هزاران تخت بیمارستانی و افتتاح پی درپی بیمارستان ها و مراکز درمانی ازسوی وزرای بهداشت در دولت فعلی و قبلی، باید تاکنون تمام کمبودها برطرف می شد.

گفته می شود از سال 92 تا 99 نزدیک به 40 هزار تخت بیمارستانی در کشور افتتاح شده و دولت سیزدهم هم 16هزار تخت دیگر به این ظرفیت نظام سلامت کشور اضافه کرده، اما همچنان سهم مردم از تخت های بیمارستان هنوز به عدد 2 به ازای هر هزار نفر هم نرسیده، درحالی که در سایر کشورها سهم مردم از تخت ها 8 به ازای هر هزار نفر است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم میهن، بیماران از شهرستان های مختلف به تهران می آیند و سر از کلانشهرهای کشور درمی آورند، چون نمی توانند خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های خالی؛ از افتتاح پی درپی تا کمبود تجهیزات

بیمارستان های خالی؛ از افتتاح پی درپی تا کمبود تجهیزات