مطالب مرتبط:
پاسخ های بالقوه اسراییل به ایران بین حمله به نیرو های نیابتی تا تهاجم سایبری است
فیلم/ حجت الاسلام جعفری بروجنی: اگر اسراییل به ایران حمله کند با پاسخ شکننده تری مواجه می شود
ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسراییل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده ای برای توقف جنایات رژیم اسراییل و نقض فاحش مقررات بین المللی توسط صهیونیست ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
پاسخ های بالقوه اسراییل به ایران بین حمله به نیرو های نیابتی تا تهاجم سایبری است / اسراییل دو بار در روز های اخیر، حمله اش به ایران را متوقف کرده
روایت کارشناس کانادایی از حمله ایران به اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 23:152024-04-18بين الملل

عامل تاخیر حمله اسراییل به ایران چیست؟ پاسخ کارشناس صهیونیست


برخی منابع غربی و صهیونیست می گویند رژیم صهیونیستی پس از تعطیلات عید پسح که یکی از مهم ترین اعیاد یهودی است، به ایران حمله می کند اما چرا؟ مناهیم مرهاوی پژوهشگر انستیتو ترومن دانشکده اورشلیم می گوید علت این تاخیر این است که حمله به ایران یعنی باید حداقل .

- برخی منابع غربی و صهیونیست می گویند رژیم صهیونیستی پس از تعطیلات عید پسح که یکی از مهم ترین اعیاد یهودی است، به ایران حمله می کند اما چرا؟ این موضوع ظاهراً به واسطه دو مسئله داخلی و بین المللی است.

مناهیم مرهاوی پژوهشگر انستیتو ترومن دانشکده اورشلیم می گوید علت این تاخیر این است که حمله به ایران یعنی باید حداقل برای چندین ماه در پناهگاه زندگی کنیم! این کارشناس صهیونیست تاکید می کند اسراییل نمی تواند به تنهایی به ایران حمله کند و به تفاوت حمله اسراییل به ایران با حمله به عراق پرداخته و تاکید کرده اسراییل برای چنین حمله ای نیاز به همکاری نظامی و اطلاعاتی و چتر نظامی آمریکا دارد.

عدم همراهی آمریکا که با فشار این روزهای اسراییل از طریق لابیست هایش در واشینگتن پیگیری می شود، عامل دیگری است که مانع از اقدام نظامی اسراییل علیه خاک ایران است.

تحلیل این کارشناس صهیونیست را می بینید و می شنوید.


برچسب ها: صهیونیست - ایران - حمله - اسراییل - رژیم صهیونیستی - حمله به ایران - حمله اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

عامل تاخیر حمله اسراییل به ایران چیست؟ پاسخ کارشناس صهیونیست

عامل تاخیر حمله اسراییل به ایران چیست؟ پاسخ کارشناس صهیونیست