مطالب مرتبط:
خبر خوشحال کننده به هواداران سریال پایتخت
سردار آزمون بازی با میلان را از دست داد
خبر خوشحال کننده عید درباره سریال پایتخت
رونمایی سردار آزمون از فیلم جنجالی خود در اتاق خواب / سردار همه را شوکه شد ! / ببینید
ریشه مخالفت فرماندهان سپاه با بنی صدر به روایت سردار علایی/حاج احمد متوسلیان نقش مهمی در امنیت کردستان و ناکام گذاشتن کومله داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 فروردین 1403 ساعت 11:052024-04-01ورزشي

پاسخ خوشحال کننده معاینه جدید به رم و سردار


روزنامه معتبر و پرتیراژ کوریره دلو اسپورت گزارش داد باشگاه رم امیدوار است مصدومیت سردار آزمون تا دو ‏هفته آینده برطرف شده و او به ترکیب جالوروسی برگردد.

‏امید سردار زنده شد: 15 روز دیگر برمی گردد!‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، آسیب دیدگی مهاجم اول ایران در بازی روز دوم فروردین تیم ملی ‏مقابل ترکمنستان، باشگاه او رم را به شدت نگران کرده بود.

‏ اولین گزارش ها حاکی از این بود که مصدومیت سردار از ناحیه همسترینگ نسبتا جدی ‏است و او دست کم شش بازی بعدی جالوروسی که بازی هایی حساس و سرنوشت ساز ‏هستند را از دست خواهد داد.

‏ اما روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت گزارش داد رم بعد از بررسی های پزشکی به این ‏نتیجه رسیده که آسیب دیدگی همسترینگ سردار کمتر از آنچه ابتدا تصور می شد جدی ‏است و جالوروسی امید دارد سردار تا دو هفته آینده به ترکیب تیم برگردد.

‏ در این گزارش اشاره شد که در اولین معاینه ها اینطور به نظر می رسید که سردار دست ‏کم 30 روز قادر به بازی نیست ولی در جدیدترین بررسی ها در کلینیک تریگوریا پزشکان به ‏رم اطلاع دادند سردار به احتمال زیاد تا پانزده روز آینده می تواند وارد زمین شده و برای ‏تیمش بازی کند.

‏ سردار آزمون که در فیفا دی ماه مارس برای شرکت در دو بازی مقابل ترکمنستان به تیم ‏ملی آمده بود در اولین مسابقه روز دوم فرو


برچسب ها: کوریره دلو اسپورت - سردار - گزارش - جالوروسی - آسیب دیدگی - هفته آینده - مصدومیت سردار آزمون
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ خوشحال کننده معاینه جدید به رم و سردار

پاسخ خوشحال کننده معاینه جدید به رم و سردار