مطالب مرتبط:
بازداشت اراذل و اوباش تبر به دست در نور مازندران +فیلم
اوباش تبر به دست در مازندران دستگیر شد + ویدئو
این 53 مرد لرستانی تا دندان مسلح بودند / بازداشت مخوف ترین اوباش لرستانی
دستگیری اوباش مسلح در شمال تهران
اوباش مسلح در شمال تهران دستگیر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 09:152024-03-23حوادث

بازداشت اوباش تبر به دست در نور مازندران


فرمانده انتظامی شهرستان نور از بازداشت عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی و اوباش تبر به دست در عملیات ضربتی و مقتدرانه پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ احمد امینی روز شنبه افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ایجاد ترافیک و برهم خوردن نظم و امنیت در یکی از مناطق شهری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با دریافت این خبر، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند و در بررسی های اولیه دریافتند، یکی از اراذل و اوباش تبر به دست با انسداد یکی از خیابان ها و ایجاد نزاع و درگیری با افراد اقدام به اخلال در نظم وامنیت عمومی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به برخورد مقتدرانه پلیس با این اراذل و اوباش نو ظهور از بازداشت و دستگیری متهم و کشف ابزار آلات شرارت خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - فرمانده انتظامی - انتظامی - اراذل و اوباش - پایگاه اطلاع رسانی پلیس - شهرستان نور - امنیت عمومی
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت اوباش تبر به دست در نور مازندران

بازداشت اوباش تبر به دست در نور مازندران