مطالب مرتبط:
پاسخ مرکز اسناد انقلاب: ادعای پناهیان کذب است؛ طیب آبان 1342 آعدام شد و نمی توانسته سال بعد خطاب پیام امام قرار بگیرد (+سند)
پاسخ مرکز اسناد انقلاب به ادعای پناهیان در مورد درخواست امام خمینی از طیب حاج رضایی: این ادعا درست نیست؛ سخنوران در بیان تاریخ انقلاب دقت بیشتری داشته باشند که دچار زیاده گویی و یا کم گویی در بیان حقایق تاریخ انقلاب نگردند + سند
امام جمعه زنجان: شعر باید پیام دینی، اخلاقی و معرفتی داشته باشد
واکنش معنادار به توهین پناهیان به پیامبر اسلام(ص) و امام علی(ع)
فیلم | حرف های عجیب علیرضا پناهیان در تلویزیون درباره پیامبر (ص) و امام علی (ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 16:152024-04-07سياسي

چرا داستان پناهیان و پیام امام به طیب دروغ است؟


طیب حاج رضایی در 11 آبان 1342 اعدام شده و اصلا در سال گرد 15 خرداد زنده نبوده تا سال گرد 15 خرداد برگزار کند! - طیب حاج رضایی در 11 آبان 1342 اعدام شده و اصلا در سال گرد 15 خرداد زنده نبوده تا سال گرد 15 خرداد برگزار کند!     عصر ایران؛ مهرداد خدیر- آقای علیرضا پناهیان درباره ویدیویی که پیامبر گرامی اسلام و مولا علی را در رعایت عدالت و تقسیم بیت المال با الفاظی توصیف کرده که دست کم در دوران ما نه تنها مثبت و پسندیده به حساب نمی آید بلکه دون شأن آن بزرگواران است توضیحاتی داده یا الحاقیه ای منتشر کرده و گفته حسودان برنتافته اند.

   این نوشته اما درباره این موضوع نیست و به احتمال در همین تارنما در نقد و ردّ آن ولو با توضیحات ثانویه و الحاقیه و متمم اشاره شده در بالا خواهید خواند.

    ماجرا بر سر قصه ای است که آقای پناهیان درباره سال گرد 15 خرداد نقل کرده و کاملا ساختگی و نادرست است.

    آنچه پناهیان روایت کرده این است که در سال گرد 15 خرداد 1342 امام از شهید عراقی یا فردی دیگر می خواهد به ایران برود و از طیب حاج رضایی از لات/ لوطی های 28 مرداد که به نهضت 15 خرداد پیوسته و از شاه دوستی برگشته بود بخواهد با راه اندازی دسته جات سال گرد برگزار کند.


برچسب ها: 15 خرداد - خرداد - طیب حاج رضایی - پناهیان - حاج رضایی - پیامبر گرامی اسلام - توضیحات
آخرین اخبار سرویس:

چرا داستان پناهیان و پیام امام به طیب دروغ است؟

چرا داستان پناهیان و پیام امام به طیب دروغ است؟