مطالب مرتبط:
طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زاهدان اجرا شد
تمرکز دولت بر ارتقاء شاخص های عمرانی سیستان و بلوچستان
ایجاد و ارتقاء سطح مطالعه درکودکان و نوجوانان استان بوشهر
اختلاف دمای هوا در آذربایجان شرقی به 27 درجه رسید
دستگیری 263 نفر در یزد در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 17:002024-04-02اقتصادي

درجه 48 شهرداری کشور ارتقاء یافت


معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ درجه های جدید 48 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران پس از بررسی در جلسه کارگروه ساماندهی درجه بندی شهرداری ها در این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سجاد انوشه با اعلام این خبر گفت: مدارک ارسالی شهرداری ها برای ارتقای درجه در کارگروه ساماندهی درجه بندی شهرداری ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بررسی و موارد واجد شرایط پس از تأیید از سوی وزیر کشور به استانداران مربوطه ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه به موجب این ابلاغیه ها، درجه شهرداری های بوکان در استان آذربایجان غربی و شاهین شهر در استان اصفهان به 10 ارتقاء یافت، ادامه داد: درجه شهرداری های پارس آباد در استان اردبیل و تنکابن در استان مازندران هم به 9 ارتقاء یافت.

انوشه همچنین اعلام کرد: درجه شهرداری های جم در استان بوشهر، صباشهر در استان تهران و عنبرآباد در استان کرمان به 8 ارتقاء یافت.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اضافه کرد: درجه شهرداری های بندرگز در استان گلستان، بیله سوار در استان اردبیل، چغادک در استان بوشهر، کلاردشت در استان مازندران، ماهان در استان کرمان، محمودآبادنمونه در استان قزوین و هفتگل در استان خوزستان هم به 7 ارتقاء


برچسب ها: شهرداری ها - شهرداری - استان - سازمان شهرداری ها - دهیاری های کشور - سازمان شهرداری - کشور
آخرین اخبار سرویس:

درجه 48 شهرداری کشور ارتقاء یافت

درجه 48 شهرداری کشور ارتقاء یافت