مطالب مرتبط:
صدور هشدار نارنجی دریایی در هرمزگان
صدور هشدار نارنجی دریایی در هرمزگان
صدور هشدار سطح نارنجی بارش باران در خوزستان
صدور هشدار نارنجی/ سامانه بارشی قوی در راه کهگیلویه و بویراحمد
صدور هشدار نارنجی در تهران/ تند باد در راه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1403 ساعت 11:202024-03-24اجتماعي

صدور هشدار نارنجی دریایی در هرمزگان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار سطح نارنجی دریایی در استان خبرداد.

- مهرداد حسن زاده با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی، اظهار کرد: بنا بر اطلاعیه سازمان هواشناسی و رصد فعالیت سامانه های بارشی، یک سامانه جدید وارد استان شده که بخش هایی از استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: این سامانه از اواخر وقت یکشنبه تا روز سه شنبه در سطح استان فعال خواهد بود و به موجب آن شاهد رگبار باران و رعد و وزش نسبتا شدید باد با تاکید بر مناطق غربی و شمال استان و مناطق مرکزی خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان بیان کرد: منطقه اثر این سامانه شهرهای بندرعباس، بستک، قشم، پارسیان، سیریک، خمیر، میناب، رودان، بشاگرد، بندر لنگه، تنب بزرگ، جزیره سیری، ابوموسی جاسک، جزیره لاوان، کیش و حاجی آباد خواهد بود و بر اثر فعالیت سامانه شاهد سیلابی شدن رودخانه های فصلی، آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب، احتمال خسارت در اثر تندباد لحظه ای، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی خواهیم بود.

حسن زاده تصریح کرد: توصیه می شود مردم از توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها پرهیز و در عبور از سیل ها احتیاط کنند همچنین در این مدت فعالیت های کوه نوردی باید ممنوع شود و کشاورزان از محصولات کشاورزی خود محافظت کنند.


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - استان - استانداری هرمزگان - سامانه - بحران استانداری - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار نارنجی دریایی در هرمزگان

صدور هشدار نارنجی دریایی در هرمزگان