مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 08:152024-04-05بين الملل

راهپیمایی روز قدس تا ساعاتی دیگر آغاز می شود


راهپیمایی روز جهانی قدس امسال تا ساعاتی دیگر در سراسر کشور آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رمضان شریف، رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس روز چهارشنبه در نشستی خبری با بیان این که در بیش از  2000 نقطه در سراسر کشور، مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار می شود، اظهار داشت: امسال به معنای واقعی، روز جهانی قدس، جهانی است و این به برکت استقامت و تدبیر جریان مقاومت و مردم فلسطین است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی و عدم موفقیت این رژیم در پیشبرد اهداف خود در طول 6 ماه گذشته تصریح کرد: وضعیت این  رژیم به شرایط قبل از  عملیات طوفان الاقصی بازنخواهد گشت.

رمضان شریف همچنین بیان کرد: در مراسم روز قدس در تهران، مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه برگزار می شود و پیکر این شهدا بعد از تشییع در تهران، به زادگاهشان برای تشییع و خاکسپاری منتقل می شود.

وی با بیان این که مراسم تشییع  و خاکسپاری شهید زاهدی روز شنبه در اصفهان برگزار می شود، گفت: سخنران اصلی مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با ارائه توضیحاتی در مورد راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس صبح جمعه در سراسر کشور از مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز قدس تا ساعاتی دیگر آغاز می شود

راهپیمایی روز قدس تا ساعاتی دیگر آغاز می شود