مطالب مرتبط:
به یاد لبخندهای کاپیتان سیروس قایقران
اکران «پرویزخان» در بندرانزلی به یاد سیروس قایقران
برق ورزشگاه سیروس قایقران رفت + فیلم
کاپیتان سپاهان: تساوی نتیجه بدی نبود
کاپیتان آرسنال خوشحال از پیشرفت تیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 16:152024-04-04ورزشي

به یاد لبخندهای کاپیتان سیروس قایقران


به بهانه بیست و ششمین سالگرد درگذشت سیروس قایقران پای صحبت های یکی از عکاسان پیشکسوت می نشینیم و چند قاب از خاطرات مشترک در فعالیت حرفه ای این اسطوره فوتبال را مرور کنیم.

- عکس ها ثبت لحظات تلخ و شیرین هستند که بدون یک کلمه سخن؛ یک دنیا برایت حرف می زنند و امروز در آستانه بیست و ششمین سالگرد درگذشت سیروس قایقران، لحظاتی چند با عکاس پیشکسوتی که به واسطه فعالیت خبری از نزدیک فعالیت حرفه ای این کاپیتان تیم ملی را رصد و ثبت کرده، گفت وگو می کنیم و آلبوم خاطرات آن روزها را ورق می زنیم.

ناصر عظیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متولد سال 43 هستم و از سال 62 فعالیتم را در حوزه عکاسی آغاز کردم و بیشترین حضورم در عرصه عکاسی ورزشی بوده و طی این مدت با روزنامه های مختلفی از جمله رسالت، همشهری، جام جم و ایران هم چنین خبرگزاری های فارس به عنوان دبیر گروه عکس همکاری داشتم و در حال حاضر نیز دبیر گروه عکس استان های خبرگزاری ایسنا هستم.

وی که به واسطه عکاسی خبری، بازی های سیروس قایقران را دیده و خاطراتی از روزهای طلایی این کاپیتان تیم ملی در آلبوم خاطراتش دارد، گفت: از سال 63 که سیروس قایقران به تیم ملی دعوت شد؛ من به عنوان عکاس ورزشی فعالیت داشتم و با توجه به اینکه آن زمان تعداد عکاسان ورزشی کم و انگشت شمار بودند، فوتبالیست ها هم عکاسان را به چ


برچسب ها: درگذشت سیروس قایقران - سیروس قایقران - سالگرد درگذشت - فعالیت - عکاس - سیروس - کاپیتان تیم ملی
آخرین اخبار سرویس:

به یاد لبخندهای کاپیتان سیروس قایقران

به یاد لبخندهای کاپیتان سیروس قایقران