مطالب مرتبط:
نماینده مجلس: اگر دولت اقدامی انجام داده است، چرا تأثیر آن بر سفره های مردم محسوس نیست
ببینید | اظهارات ابراهیم رییسی درباره رضایت مردم از عملکرد دولت و مجلس
اولین توافق دولت و مجلس در سال 1403: تشکیل کارگروه تعیین راهکار مشارکت مردم در اقتصاد
خروجی تلاش های مجلس و دولت باید کسب رضایت خدا از مسیر رضایت مردم باشد
شاخص ارزیابی عملکرد دولت و مجلس، احساس رضایت مردم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 21:102024-04-07سياسي

باید اثر اقدامات دولت و مجلس در سفره مردم مشخص شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه در نشست مشترک منتخبان مجلس دوازدهم و هیأت دولت گفت: - رییس مجلس گفت: باید امید را در جامعه زنده کنیم، این امیدآفرینی به صورت ویژه بر دوش ما مسئولین است، برای این منظور باید اقدامات دولت و مجلس معطوف به این باشد که آثارش در سفره مردم مشخص شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه در نشست مشترک منتخبان مجلس دوازدهم و هیأت دولت گفت: 6 ماه از طوفان الأقصی با همه جنایت های دشمن می گذرد، اما رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه امیدآفرینی در جامعه را وظیفه مسئولان دانست و افزود: همگرایی به منظور امید آفرینی از طریق حل مشکلات ملموس مردم و افزایش تولید و ثروت رقم خواهد خورد و فرصت خدمت به سرعت از دست مسئولان می رود و این ماییم که باید آن را مغتنم بشماریم.

قالیباف با بیان اینکه نباید مشکلات را به دیگران حواله دهیم، گفت: مراقبت کنیم اختلاف سلیقه ها ما را از مسیر اصلی مأموریتمان منحرف نکند.

رییس مجلس گفت: باید امید را در جامعه زنده کنیم، این امید آفرینی به صورت ویژه بر دوش ما مسئولین است، برای این امید آفرینی باید اقدامات دولت و مجلس معطوف به این باشد


برچسب ها: رییس مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - رییس مجلس - مجلس - محمدباقر قالیباف - اقدامات دولت
آخرین اخبار سرویس:

باید اثر اقدامات دولت و مجلس در سفره مردم مشخص شود

باید اثر اقدامات دولت و مجلس در سفره مردم مشخص شود