مطالب مرتبط:
حجاب خط مقدم جمهوری اسلامی در جنگ فرهنگی است
امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آلمان: تنبیه اسراییل متجاوز یک ضرورت است/ همواره سیاست خارجی ایران مبتنی بر دوری از تنش است/ بربوک: آلمان از جمهوری اسلامی ایران درخواست خویشتنداری دارد
مدال طلا بر گردن محمد نخودی کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم جمهوری اسلامی ایران
مدال طلا بر گردن محمد نخودی کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم جمهوری اسلامی ایران
صاحب نظر روس: پاسخ به اقدام تروریستی اسراییل حق جمهوری اسلامی ایران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 16:202024-04-12سياسي

خط مقدم جمهوری اسلامی در مسئله فرهنگ، حجاب است


امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مسئله حجاب مسئله بسیار مهمی است، در جمهوری اسلامی فرهنگ یک مسئله اصلی است و حجاب خط مقدم ما در فرهنگ است.

- ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مسئله حجاب مسئله بسیار مهمی است، در جمهوری اسلامی فرهنگ یک مسئله اصلی است و حجاب خط مقدم ما در فرهنگ است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری درادامه افزود: دشمن حجاب را هدف قرار داده است اگر ما در این مسئله کوتاهی کنیم به دشمن چراغ سبز نشان خواهیم داد تا پروژه های دیگر خودش را مانند پروژه حجاب در کشور اجرا کند.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مسئله حجاب به عنوان چالش تحمیلی یاد می کنند پس همه آحاد ملت باید در این خصوص اقداماتی انجام دهند و یاری گر دستگاه های اجرایی باشند.

خطیب نماز جمعه اسلامشهر در خصوص حادثه ناگوار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حادثه ای که در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد بسیار دلخراش بود.

رژیم صهیونیستی می داند که کشور ایران ام القرای جهان اسلام و شبکه مقاومت است برای همین می خواهد به دنیا نشان دهد که ایران اسلامی ناامن است اما واقعیت این است که نظام اسلامی قدرتمند است زیرا از زمانی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند که ما انتقام سختی خواهیم گرفت کش


برچسب ها: جمهوری اسلامی - خطبه های نماز جمعه - حجاب - شهرستان اسلامشهر - نماز جمعه - فرهنگ - اسلامشهر
آخرین اخبار سرویس:

خط مقدم جمهوری اسلامی در مسئله فرهنگ، حجاب است

خط مقدم جمهوری اسلامی در مسئله فرهنگ، حجاب است