بازیگران اصلی بازار سینمای ایران چه اشخاص و سازمان هایی هستند؟در سینمای ایران از چند شخص و سازمان به عنوان بازیگران اصلی بازار سینما نام برده می شود. - در سینمای ایران از چند شخص و سازمان به عنوان بازیگران اصلی بازار سینما نام برده می شود. ایسنا نوشت: در بازار تولید و پخش سینما یکسری عوامل کلیدی در موفقیت یک فیلم نقش دارند که ابتدا ممکن است فقط نام فیلمساز، بازیگران یا حتی تبلیغات گسترده به ذهن آید، اما باید حضور عوامل دیگری را هم در یک موفقیت یا ناکامی دخیل دانست که اگرچه شاید خیلی در ویترین نباشند اما می توانند تاثیرگذاری قابل توجهی داشته باشند. امیرحسین علم الهدی - کارشناس سینمایی - به جایگاه سینمای صنعتی در ایران و ساختار آن نگاهی متفاوت داشته و از چند شخص و سازمان به عنوان بازیگران اصلی بازار سینما نام برده است. او در یادداشت خود که جدولی هم به آن پیوست شده، نوشته است: کمپانی یا همان نگاه ساختاری متمرکز در سینما از تولید تا نمایش فیلم (تولید، پخش و سینماداری) حلقه مفقوده صنعت سینما در ایران است. سینمایی که به اسم صنعت از آن یاد می شود ولی همچنان در وضعیت شبه صنعتی آن هم با نگاه محدود است. فروش یک هزار و 200 میلیارد تومانی در سال 1402 با این که فروش خوبی به نسبت سالیان گذشته است اما اگر بخواهیم با نگاهی به سینمای جهان بنگریم، یعنی حدود 20 میلیون دلار. برچسب ها: سینما - بازیگران - سینمای ایران - بازار - سازمان - ایران - موفقیت |
آخرین اخبار سرویس: |