مطالب مرتبط:
115 دارالقرآن در استان فارس راه اندازی می شود
115 دارالقرآن در استان فارس راه اندازی می شود
راه اندازی پویش سفر ایمن در 14 نقطه استان همدان
ثبت 6 میلیون و 117 هزار تردد خودروها در راه های استان اصفهان
مسافران نوروزی استان فارس بخوانند + جزییات مهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 13:552024-03-25سياسي

115 دارالقرآن در استان فارس راه اندازی می شود


فرمانده سپاه فجر فارس از برنامه ریزی برای راه اندازی 115 دارالقرآن در استان خبر داد که تاکنون 35 دارالقرآن راه اندازی شده است.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس از برنامه ریزی برای راه اندازی 115 دارالقرآن در استان خبر داد که تاکنون 35 دارالقرآن راه اندازی شده است.

سردار یدالله بوعلی امروز، 6 فروردین در حاشیه بازدید از بخش های مختلف مؤسسه قرآنی بیت الاحزان در استهبان استان فارس، با تحسین فعالیت های برجسته موسسه قرآنی بیت الاحزان در نقاط مختلف کشور گفت: استان فارس در عرصه های مختلف دارای ظرفیت های بالقوه است و یکی از این ظرفیت های موجود فعالیت های قرآنی است که باید با یک عزم جدی طوری آن را توسعه دهیم تا استان فارس با قرآن در قله باشد.

وی به برگزاری دومین کنگره بزرگ سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در سال 403 اشاره کرد و افزود: یکی از موضوعات مورد توجه در برگزاری این رویداد بزرگ ختم قرآن بیاد شهدای استان فارس است که مردم استان می توانند با ارسال هر عددی از یک تا 15 هزار به شماره 30001930 برای هر شهیدی که اطلاعات آن ارسال می شود قرائت قرآن را داشته باشند.

بوعلی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه ها در راستای برگزاری کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس را برپایی 15 هزار محفل قرآنی به یاد 15 هزار شهید استان فارس است، افزود: در این زمینه از


برچسب ها: راه اندازی - استان فارس - دارالقرآن - قرآن - استان - فارس - سپاه فجر فارس
آخرین اخبار سرویس:

115 دارالقرآن در استان فارس راه اندازی می شود

115 دارالقرآن در استان فارس راه اندازی می شود