مطالب مرتبط:
کشته شدن 45 مسافر اتوبوس در حادثه سقوط به دره
فیلم|آبشار چشم نواز طوف خیمه سوق
آبشار «آبریز» کهگیلویه
آبشار آسیاب خرابه در منطقه آزاد ارس
5 آبشار چهارمحال و بختیاری با زیبایی نفس گیر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 09:102024-03-31حوادث

نجات بانوی دره نورد سقوط کرده از آبشار دوآب


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به بانوی دره نورد تهرانی سقوط کرده از آبشار دوآب خبر داد و افزود: عملیات نجات شامگاه روز گذشته آغاز و بامداد امروز به پایان رسید.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به بانوی دره نورد تهرانی سقوط کرده از آبشار دوآب خبر داد و افزود: عملیات نجات شامگاه روز گذشته آغاز و بامداد امروز به پایان رسید.

قاسم غریب آبادی صبح امروز یک شنبه 12 فروردین ماه 1403 در گفت وگو با خبرنگاران چگوگی امدادرسانی به بانوی سقوط کرده از ارتفاع در محدوده آبشار دوآب شهرستان کردکوی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر گلستان را تشریح و اظهار کرد: پس از تماس مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر گلستان (EOC) گزارش یک مورد حادثه سقوط در منطقه ای کوهستانی محدوده آبشار دوآب در پارک جنگلی امام رضا (ع) شهرستان کردکوی برای امدادرسانی اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه این تماس در شامگاه شنبه 11 فروردین ماه، حوالی ساعت 19 و 46 دقیقه برقرار شد، ادامه داد: در این گزارش سقوط یک بانو 48 ساله از ارتفاعی در این جنگل اطلاع رسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با تأکید بر اینکه پنج نفر از نیروهای پایگاه امداد و نجات مرکزی کردکوی در قالب سه تیم با استفاده از چهار دستگاه موتورسیکلت در اسرع وقت به محل ح


برچسب ها: جمعیت هلال احمر گلستان - هلال احمر گلستان - جمعیت هلال احمر - امدادرسانی - هلال احمر - گلستان - شهرستان کردکوی
آخرین اخبار سرویس:

نجات بانوی دره نورد سقوط کرده از آبشار دوآب

نجات بانوی دره نورد سقوط کرده از آبشار دوآب