مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 14:302024-04-04سياسي

جایگاه نخست خراسان رضوی در کشور به لحاظ ورود مسافران نوروزی


مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: با توجه به توزیع سفر و برنامه ریزی های صورت گرفته خراسان رضوی رتبه اول کشور از نظر ورود زائران و اشتغال واحدهای رسمی را به خود اختصاص داده است.

- سیدمسعود منتجبی در گفت وگو با ایسنا به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای میزبانی شایسته از زائران و مسافران نوروزی و ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: عملیات خدمات رسانی به زائران با برگزاری مانور خدمت رسانی از 15 اسفند آغاز شده و تا بعد از تعطیلات عید سعید فطر ادامه دارد، طی این مدت نیز ستاد به صورت شبانه روزی فعال بوده است.

وی اضافه کرد: این دبیرخانه هماهنگی و ابلاغ سیاست ها و دستورالعمل های اجرایی کشور و استان را به 68 دستگاه و ارگان عضو ستاد انجام می دهد.

منتجبی به برگزاری مستمر جلسات برنامه ریزی و نظارت اشاره و تصریح کرد: تعداد 190 جلسه در استان شامل 4 جلسه ستاد استانی، 70 جلسه کمیته های تخصصی و 118 جلسه در ستادهای شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به موج ورود مسافران به مشهد در روزهای پایانی و تحویل سال و شب های قدر اظهار کرد: با توجه به توزیع سفر و برنامه ریزی های صورت گرفته، با وجود این که رتبه اول کشور از نظر ورود زائران و اشتغال واحدهای رسمی را داشتیم اما در حوزه اقامت مشکلی در اسکان زائران نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه نخست خراسان رضوی در کشور به لحاظ ورود مسافران نوروزی

جایگاه نخست خراسان رضوی در کشور به لحاظ ورود مسافران نوروزی