مطالب مرتبط:
هیات انتخاب نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شد
چهره سال هنر انقلاب چگونه انتخاب می شود؟
عناوین هیات انتخاب چهره سال هنر انقلاب امسال
چهره سال هنر انقلاب چگونه انتخاب می شود؟
چگونه چهره سال هنر انقلاب انتخاب می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 16:452024-04-13سياسي

چگونگی انتخاب چهره سال هنر انقلاب


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی از سال 93 تاکنون، فروردین ماه هر سال مصادف با شهادت مرتضی آوینی، - حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی روند انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی از سال 93 تاکنون، فروردین ماه هر سال مصادف با شهادت مرتضی آوینی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی را با توجه به شخصیت تاثیرگذار و جریان ساز بر اشاعه و ترویج هنر انقلاب در ابعاد ملی و بین المللی انتخاب و معرفی کرده است.

فرآیند انتخاب چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی هنری و خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر آغاز شد.

در این نظرسنجی که با جامعه آماری بیش از هزار نفر صورت گرفت، شرکت کنندگان گزینه های پیشنهادی خود برای کسب عنوان چهره سال هنر انقلاب را به دبیرخانه هفته هنر انقلاب اسلامی معرفی کردند.

به موازات این نظرخواهی، مراکز و واحد های تخصصی حوزه هنری انقلاب اسلامی نیز گزینه های پیشنهادی خود برای کسب عنوان چهره سال هنر انقلاب را به دبیرخانه هفته هنر انقلاب اسلامی معرفی می کنند.


برچسب ها: انقلاب اسلامی - حوزه هنری انقلاب اسلامی - انقلاب - چهره سال هنر انقلاب - هنر انقلاب اسلامی - اسلامی - هنر انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی انتخاب چهره سال هنر انقلاب

چگونگی انتخاب چهره سال هنر انقلاب