مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 10:252024-03-21سياسي

19 پایگاه ثابت و سیار جاده ای در طرح نوروزی هلال احمر فعالند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 19 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات جاده ای در طرح نوروزی استان فعالند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 19 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات جاده ای در طرح نوروزی استان فعالند.

حکمت الله هاشمی امروز (پنج شنبه، دوم فروردین ماه) در جریان بازدید از پایگاه های امداد و نجات شهرستان زنجان، بیان کرد: حضور شبانه روزی و تلاش مدیریت بحران استانداری زنجان موجب احیای جایگاه بحران و ظرفیت هلال احمر و پایگاه در استان شده است.

وی با بیان اینکه در هلال احمر با همه امکانات و تجهیزات برای خدمت رسانی به مردم آماده ایم، گفت: اگر حادثه و بحرانی اتفاق بیفتد، هلال احمری ها مانند سرباز کنار مردم هستند و همه تجهیزات در اختیار مدیریت بحران قرار خواهد گرفت.

هاشمی با توضیح اینکه همه نجات گران، امدادگران و داوطلبان بی منت و خالصانه در کنار مردم هستند، اظهار کرد: همه تجربه ها و تخصص خود را وقف توسعه هلال احمر زنجان می کنیم و با حضور مدیریت بحران و خانواده هلال احمر استان، به اهداف خود خواهیم رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه امدادگران باید کنار فن و تخصص، تعهد هم داشته باشند و مانند امدادگران گذشته که با کمترین امکانات از زندگی خود می گذشتند، خدمات ارائه دهند، اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 پایگاه ثابت و سیار جاده ای در طرح نوروزی هلال احمر فعالند

19 پایگاه ثابت و سیار جاده ای در طرح نوروزی هلال احمر فعالند