مطالب مرتبط:
محبعلی، مدیرکل پیشین خاورمیانه و شمال آفریقا در وزارت خارجه: نتانیاهو علاقه ای به پایان جنگ غزه ندارد/ اسراییل به دنبال تغییر زمین بازی از غزه به منطقه است/ جنگ مستقیم با اسراییل به نفع ایران نیست/ بایدن در سال انتخابات تن به گسترش دامنه جنگ غزه نخواهد دا
بیانیه وزارت خارجه در محکومیت حمله اسراییل به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق: حمله به یک مکان دیپلماتیک هدفمند بود/ تعدادی از مستشاران نظامی ضدتروریسم که در برنامه صرف افطار در ساختمان حضور داشتند، به شهادت رسیدند
بیانیه وزارت خارجه در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق
وزارت خارجه به حمله وحشیانه اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق واکنش نشان داد
بیانیه وزارت امور خارجه درباره حمله اسراییل به کنسولگری ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 23:352024-04-02بين الملل

محبعلی، مقام سابق وزارت خارجه: جنگ مستقیم با اسراییل به نفع ایران نیست


قاسم محبعلی، مدیرکل پیشین خاورمیانه و شمال آفریقا در وزارت امورخارجه: جنگ مستقیم با اسراییل به هیچ وجه به نفع ایران نیست.

نکته اینجاست که ورود به این صحنه صرفا با جنگ با اسراییل تمام نمی شود و جنگ می تواند گسترش پیدا کند و سایر بازیگران مانند امریکا را .

- محبعلی، مقام سابق وزارت خارجه: جنگ مستقیم با اسراییل به نفع ایران نیست قاسم محبعلی، مدیرکل پیشین خاورمیانه و شمال آفریقا در وزارت امورخارجه: جنگ مستقیم با اسراییل به هیچ وجه به نفع ایران نیست.

نکته اینجاست که ورود به این صحنه صرفا با جنگ با اسراییل تمام نمی شود و جنگ می تواند گسترش پیدا کند و سایر بازیگران مانند امریکا را هم درگیر کرده و نه تنها وضعیت ایران بلکه وضعیت منطقه را هم دچار تغییراتی بکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، آیا حمله اسراییل به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، پایتخت سوریه می تواند جرقه یک جنگ منطقه ای را بزند؟ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسراییل چه هدفی را از تلاش برای کشاندن پای ایران به رویارویی مستقیم دنبال می کند؟ واکنش جمهوری اسلامی ایران به این حمله چگونه می تواند هم سیاست عدم رویارویی مستقیم با اسراییل را همچنان حفظ کند و هم مانع از تضعیف بازدارندگی ایران در این مقطع شود.


برچسب ها: اسراییل - ایران - مستقیم - سفارت جمهوری اسلامی ایران - شمال آفریقا - وزارت - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

محبعلی، مقام سابق وزارت خارجه: جنگ مستقیم با اسراییل به نفع ایران نیست

محبعلی، مقام سابق وزارت خارجه: جنگ مستقیم با اسراییل به نفع ایران نیست