مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 16:152024-04-07بين الملل

معنای خروج از غزه!


گرچه بخش های زیادی از نوار غزه به تلی از آوار تبدیل شده و در ابعاد انسانی و زیرساختی متحمل شدیدترین خسارت ها شده، اما اسراییل با این وجود در بعد نظامی در یک بن بست جدی قرار گرفته و راهبرد روشنی هم برای خروج از این وضعیت ندارد و ادامه جنگ نیز نظر به شکل گیری .

- گرچه بخش های زیادی از نوار غزه به تلی از آوار تبدیل شده و در ابعاد انسانی و زیرساختی متحمل شدیدترین خسارت ها شده، اما اسراییل با این وجود در بعد نظامی در یک بن بست جدی قرار گرفته و راهبرد روشنی هم برای خروج از این وضعیت ندارد و ادامه جنگ نیز نظر به شکل گیری تراژدی غزه و یک بحران انسانی بی سابقه موجب تشدید فشارهای بین المللی و به گفته شاک شومر عالی ترین مقام یهودی آمریکا باعث تبدیل شدن آن به یک قدرت منفور جهانی شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صابر گل عنبری در یادداشتی تلگرامی نوشت: امروز ارتش اسراییل در اقدامی غیر منتظره پس از 6 ماه از شروع جنگ از خروج نیروهای خود از جنوب نوار غزه و به ویژه منطقه خانیونس خبر داد و اعلام کرد که تنها تیپ ناحال برای جلوگیری از بازگشت آوارگان به شمال نوار غزه در این منطقه حضور دارد.

قبلا هم نیروهای اسراییلی از شمال باریکه غزه خارج شده و با عقب نشینی دیشب از خانیونس می توان گفت که به استثنای نیروهای ناحال و برخی نیروهای لشکر 162 در نقاطی محدود در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنای خروج از غزه!

معنای خروج از غزه!