مطالب مرتبط:
پرداخت 3 میلیارد ریال پاداش به سوت زنان تخلفات بورس
پرداخت 3 میلیارد ریال پاداش به سوت زنان تخلفات بورس
پرداخت 3 میلیارد ریال پاداش به سوت زنان تخلفات بورس
پاداش بیش از 3 میلیارد ریالی برای سوت زنان تخلفات بورس
506 میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 فروردین 1403 ساعت 12:102024-04-01اقتصادي

3 میلیارد ریال پاداش سوت زنان تخلفات بورسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین پور به ارایه پاره ای از توضیحات درخصوص اقدامات اداره دیده بان سلامت بازار سرمایه در سال 1402 پرداخت و گفت: - رییس اداره دیده بان سلامت بازار سرمایه سازمان بورس گفت: بیش از 3 میلیارد ریال پاداش به سوت زنان تخلفات بورس پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین پور به ارایه پاره ای از توضیحات درخصوص اقدامات اداره دیده بان سلامت بازار سرمایه در سال 1402 پرداخت و گفت: این بخش از مدیریت سازمان بورس در سال 1402 بالغ بر یک هزار و 500 گزارش دریافتی را از طریق سامانه رسمی این اداره، نامه های ارسال شده و فضای مجازی به صورت کامل و تخصصی مورد بررسی قرار داده است.

وی اظهار داشت: مطابق با دستورالعمل حمایت و تشویق گزارشگران ناهنجاری در بازار سرمایه، تعداد 350 گزارش از گزارش های ارایه شده حائز شرایط ناهنجاری بودند.

حسین پور خاطر نشان کرد: همچنین از بین 350 گزارشی که حائز شرایط ناهنجاری بودند، اقدامات اصلاحی برای 300 گزارش انجام شد و 50 گزارش دیگر نیز تحت عنوان گزارش تخلفات احتمالی یا جرم، جهت رسیدگی بیشتر به معاونت حقوقی سازمان ارجاع داده شد.

رییس اداره دیده بان سلامت بازار سرمایه سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: همچنین این اداره در سال 1402، پس از صدور آرای قطعی انضباطی توسط هیات


برچسب ها: بازار سرمایه - گزارش - محمد حسین پور - سرمایه - حسین پور - دیده بان - سازمان بورس
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیارد ریال پاداش سوت زنان تخلفات بورسی

3 میلیارد ریال پاداش سوت زنان تخلفات بورسی