مطالب مرتبط:
رییس جمهور در مراسم رژه ارتش: در ادبیات آمریکایی ها سخن از گزینه نظامی روی میز نیست و این به خاطر اقتدار نیرو های مسلح ماست.
تغییرات حقوق سال 1403 بازنشستگان لشکری و نیروهای مسلح از فروردین ماه (جدول)
معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح با موبایل
اعتراف آمریکایی ها و صهیونیست ها به قدرت و توان بازدارندگی نیروهای مسلح ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1403 ساعت 14:152024-04-19سياسي

اقتدار نیروهای مسلح، پشتوانه سیاستمداران ایرانی است


فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش، قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را پشتوانه بزرگ سیاسی برای سیاستمداران ما در کل جهان دانست و گفت: - با بیان اینکه نیروهای مسلح برای ایجاد امنیت پایدار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی امروز، 31 فروردین ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، با اشاره به رویدادهای اخیر در سطح کشور و منطقه، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی با همکاری و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح از جمله سپاه و فراجا در راستای ایجاد امنیت پایدار در سراسر میهن اسلامی در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح برای ایجاد امنیت پایدار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد، گفت: نیروهای مسلح در راستای فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا سربازانی همیشه آماده هستند و مانند رژهای مستحکم از حدود و ثغور ایران سرافراز و نظام اسلامی دفاع می کنند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به هم پوشانی و همبستگی و هم افزایی نیروهای مسلح، ادامه داد: اگر چه نیروهای مسلح با هدایت فرماندهی معظم کل قوا با اقتدار در صحنه کارزار نظامی ظاهر می شوند، اما در دیگر عرصه های کشور نیز در کنار دولتمردان مثمرثمر خواهند بو


برچسب ها: نیروهای مسلح - اقتدار نیروهای مسلح - امنیت پایدار - جمهوری اسلامی - مسلح - نماینده ولی فقیه در استان - سیاستمداران
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار نیروهای مسلح، پشتوانه سیاستمداران ایرانی است

اقتدار نیروهای مسلح، پشتوانه سیاستمداران ایرانی است