مطالب مرتبط:
توصیه آمریکا به اسراییل بعد از حمله موشکی سپاه به روایت محمد صدر /واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نیست
درون اتاق جنگ ایران و لحظه آغاز حمله به اسراییل
نشست کابینه جنگ اسراییل پایان یافت/نحوه واکنش به حمله ایران بلاتکلیف ماند
المانیتور: بعید است نتانیاهو از درخواست بایدن سرپیچی کند و به ایران حمله کند/سی ان ان: جلسه کابینه جنگ اسراییل بدون تصمیم گیری در مورد نحوه واکنش به حمله ایران پایان یافت/مقام آمریکایی: اسراییل به دنبال تشدید تنش با ایران نیست/مقام ارشد آمریکایی: با ایران و اسراییل تماس مستمر داریم؛
[آمریکا می گوید]در شرایطی که در مقابل ایران از خود دفاع می کنید، کاملاً در کنار شما هستیم، اما پاسخ به حمله تهران موضع تهاجمی محسوب می شود / حمایت از اسراییل در غزه هرگز خطر وارد کردن واشنگتن به جنگ را نداشت، اما حمایت از نتانیاهو در تهاجم علیه ایران یک پیشنهاد متفاوت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 09:102024-04-15بين الملل

هرتزوگ: اسراییل پس از حمله ایران به دنبال جنگ نیست


به دنبال عملیات پرصلابت «وعده صادق»، رییس رژیم صهیونیستی گفت اسراییل پس از حمله ایران به دنبال جنگ نیست و «در این شرایط، تعادل لازم است.

» - به دنبال عملیات پرصلابت وعده صادق ، رییس رژیم صهیونیستی گفت اسراییل پس از حمله ایران به دنبال جنگ نیست و در این شرایط، تعادل لازم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمهوری اسلامی ایران شنبه و یکشنبه و در پاسخ به تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی، اهدافی را در سرزمین های اشغالی هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.

در همین رابطه، اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان گفت، تل آویو پس از حمله ایران به دنبال جنگ نیست و در این شرایط، تعادل لازم است.

او گفت، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بسیاری از رهبران جهان صحبت می کند و در پاسخ به اقدامات ایران گفت وگوی صمیمی با متحدان وجود دارد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران ایران بامداد یکشنبه (26 فروردین) در اطلاعیه ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه و اصابت موفق ده ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین های اشغالی خبر داد.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - رییس رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - حمله ایران - ایران - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

هرتزوگ: اسراییل پس از حمله ایران به دنبال جنگ نیست

هرتزوگ: اسراییل پس از حمله ایران به دنبال جنگ نیست