مطالب مرتبط:
آغاز مرحله دوم عملیات تنبیهی ایران علیه اسراییل
شادی مردم کربلا درپی عملیات تنبیهی ایران علیه اسراییل
گزارش تصویری از واکنش ناظران محلی به عملیات تنبیهی ایران علیه اسراییل
عملیات تنبیهی عملیات نظامی ایران علیه اسراییل یک حق طبیعی است
کارشناسان در گفت و گو با فاکس نیوز: کشورهای عربی منطقه از جنگ ایران و اسراییل واهمه دارند/ توانایی های نظامی ایران پیشرفت خوبی داشته است/ تهران در جنگ از کارت حزب الله استفاده خواهد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 12:002024-04-14بين الملل

عملیات تنبیهی ایران علیه اسراییل و معادله جدید منطقه ای


در واقع عملیات تنبیهی ایران علیه اسراییل، اولین گام در راستای خارج کردن رژیم اسراییل از موقعیت و ذیل برچسب یک دولت استثنایی فعال مایشاء است.

- در واقع عملیات تنبیهی ایران علیه اسراییل، اولین گام در راستای خارج کردن رژیم اسراییل از موقعیت و ذیل برچسب یک دولت استثنایی فعال مایشاء است.

عصرایران؛ مازیار آقازاده- واکنش نظامی تلافی جویانه ایران به حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق، در نخستین ساعات بامداد روز یکشنبه 26 فروردین ماه 1403 با استفاده از تعداد مشخصی از پرتابه ها از مبدا خاک ایران و به سمت مناطق تحت کنترل رژیم اسراییل در فلسطین اشغالی، به انجام رسید.

هدف از این اقدام نظامی تلافی جویانه و متناسب، بیش و پیش از اینکه وارد کردن ضربه جدی به تاسیسات و زیرساخت ها و نظامیان رژیم اسراییل باشد، تنظیم و تثبیت معادله جدید بازدارندگی بر اساس شرایط پس از عملیات طوفان الاقصی در منطقه غرب آسیاست.

اسراییل پس از دریافت ضربه مهلک عملیات طوفان الاقصی در نزدیک به 7 ماه گذشته کوشیده است معادله بازدارندگی خود را در منطقه و در داخل اراضی اشغالی فلسطین به وضع پیش از عملیات طوفان الاقصی برگرداند که البته با وجود کشتار بی رحمانه مردم فلسطین در نوار غزه و ویرانی ایجاد شده در آن منطقه، ناکامی ارتش رژیم اسراییل در آزاد سازی اسرای اسر


برچسب ها: اسراییل - رژیم اسراییل - ایران - عملیات - رژیم - استثنایی - نظامی
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تنبیهی ایران علیه اسراییل و معادله جدید منطقه ای

عملیات تنبیهی ایران علیه اسراییل و معادله جدید منطقه ای