مطالب مرتبط:
جهش تولید در صنعت نفت؛ مشارکت مردم با محوریت دانش بنیان ها
جهش تولید در صنعت نفت؛ مشارکت مردم با محوریت دانش بنیان ها
منظومه فکری واضعان انقلاب مردم در اقتصاد و فرهنگ و سیاست جهش تولید ایجاد می کند
مشارکت مردم، شاه کلید جهش و حفظ تولید
جهش تولید با مشارکت مردم چگونه؟| میر سامان پیشوایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 13:002024-04-03اقتصادي

کسب اعتماد مردم برای شکل گیری رونق تولید


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و واحد بیرجند گفت: دولت باید یک شناختی نسبت به زمینه مشارکت مردم پیدا کند و بعد از آن اعتماد مردم را برای سرمایه گذاری جلب کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و واحد بیرجند گفت: دولت باید یک شناختی نسبت به زمینه مشارکت مردم پیدا کند و بعد از آن اعتماد مردم را برای سرمایه گذاری جلب کند.

علیرضا عزیزی، در گفت وگو با ایسنا گفت: شناخت زمینه های مشارکت مردم در جهش تولید پیش زمینه تحقق شعار است که امکان سنجی میزان و نحوه مشارکت در زمینه های شناسایی شده است و رفع موانع و احتمالاً قانونگذاری برای مشروعیت این مشارکت و ایجاد مشوق ها و حمایت های حاکمیتی در همه ابعاد در زمینه های مشارکت و نهایتا وجود یک سیستم ارزیابی دقیق برای سنجش موفقیت سیستم در اثر این مشارکت و شناسایی نقاط ضعف اثر بخش خواهد بود.

وی بیان کرد: نقش دولت(حاکمیت) ، تعریف و شناسایی زمینه های مشارکت، قانونگذاری حمایتی، رفع موانع مشارکت، نقش مردم؛ اعتماد به حاکمیت، تلاش همه جانبه، انصراف از سرمایه گذاری فعلی در حوزه ارز و طلا و بانک و به کارگیری سرمایه در زمینه های تولیدی به تحقق شعار سال کمک می کند.


برچسب ها: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی - مشارکت - سرپرست دانشگاه آزاد - دانشگاه آزاد اسلامی - خراسان جنوبی - مشارکت مردم - اعتماد مردم
آخرین اخبار سرویس:

کسب اعتماد مردم برای شکل گیری رونق تولید

کسب اعتماد مردم برای شکل گیری رونق تولید