مطالب مرتبط:
دولت بایدن هیچ تمایلی به مشارکت در جنگ با ایران ندارد، اما نتانیاهو خوشحال می شود که جنگ گسترش یابد و آمریکا را به منطقه بیاورد / با توجه به زیاده روی های غیرمعمول اسراییل در غزه و حمله غیرمتعارف به ساختمان کنسولگری آنها نمی توانند باعث ایجاد یک اتحاد علیه ایران شوند / حمله به اسرایی
حملات شدید اسراییل به نوار غزه
حملات دیوانه وار صهیونیست ها به نوار غزه
خط و نشان سنگین علم الهدی برای اسراییل/ تل آویو و حیفا در دومین وعده صادق رهبری با خاک یکسان می گردد
فاصله ایران تا اسراییل چقدر است؟+ فاصله تل آویو، تا نزدیک ترین سایت موشکی سپاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 10:202024-04-16بين الملل

تل آویو: قصد داریم برای رسیدن به توافق تبادل اسرا، از شدت حملات در غزه بکاهیم


در حالی که یکی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل آویو در راستای رسیدن به توافقی برای تبادل اسرا تصمیم گرفته از شدت حملات در غزه بکاهد، - در حالی که یکی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل آویو در راستای رسیدن به توافقی برای تبادل اسرا تصمیم گرفته از شدت حملات در غزه بکاهد، رسانه های این رژیم مدعی شدند که حماس در مقابل آزادسازی 20 اسیر صهیونیست، آتش بسی شش هفته ای را خواستار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میکی زوهار وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی که چهره ای نزدیک به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم است، گفت، اسراییل اخیرا به دلیل تمایل کابینه به تحقق توافقی که به امضای قرارداد تبادل اسرا با حماس منجر شود، تصمیم گرفته که از شدت حملات در غزه بکاهد.

به نوشته روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم ، زوهار پس از جنجالی که در جلسه عمومی پارلمان رژیم صهیونیستی با موضوع عقب نشینی نظامیان از خان یونس برگزار شد، گفت: می دانید چرا تعداد نظامیان کاهش یافت؟ چون ما می خواهیم به توافقی برسیم، نظر شما در این مورد چیست؟ اینگونه بود که کابینه با توجه به اینکه تعدادی ربوده شده بودند، تصمیم گرفت حملات را کاهش دهد، دلیل آن هم این است که ما می خواهیم به توافقی برسیم.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - کابینه رژیم صهیونیستی - تبادل اسرا - صهیونیستی - رژیم - حملات - اسرا
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو: قصد داریم برای رسیدن به توافق تبادل اسرا، از شدت حملات در غزه بکاهیم

تل آویو: قصد داریم برای رسیدن به توافق تبادل اسرا، از شدت حملات در غزه بکاهیم