مطالب مرتبط:
خطیب نماز جمعه کرمان: کارگزاران انقلاب اسلامی با تحقق شعار سال کمر فقر را بشکنند 
خطیب جمعه کرمان: کارگزاران انقلاب اسلامی با تحقق شعار سال کمر فقر را بشکنند 
فلاحت پیشه: اسراییل را باید در شرایط جنگی حفظ کنیم /اعضای خانواده برخی مسئولان مامور انتقال ثروت مملکت به خارج از کشور شده اند
مسئولان برای رفع کمبود آمبولانس در شهرستان دشتی اقدام کنند
امام جمعه موقت شیراز: مسئولان قدر مشارکت مردم را بدانند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 18:052024-04-12سياسي

مسئولان، کمر فقر را بشکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام امان الله علیمرادی امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نمازجمعه شهر کرمان در مصلای امام علی (ع) با اشاره به لزوم توجه مسئولان به حل مشکلات اقتصادی کشور گفت: - امام جمعه موقت کرمان با اشاره به لزوم توجه مسئولان به حل مشکلات اقتصادی کشور گفت: ملت ایران و کارگزاران نظام و انقلاب اسلامی کمر فقر را بشکنند و نگذارند این پدیده کمر بعضی از مردم را بشکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام امان الله علیمرادی امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نمازجمعه شهر کرمان در مصلای امام علی (ع) با اشاره به لزوم توجه مسئولان به حل مشکلات اقتصادی کشور گفت: ملت ایران و کارگزاران نظام و انقلاب اسلامی کمر فقر را بشکنند و نگذارند این پدیده کمر بعضی از مردم را بشکند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر فقرزدایی از جامعه اسلامی افزود: فرهنگ دینی ما فقرکُشی و توانمند سازی است.

او نقش مردم در اقتصاد و تولید را مهم خواند و تصریح کرد: صاحب نظران و فعالان اقتصادی همفکری و مشارکت اقتصادی کنند تا راهبرد رهبر معظم انقلاب با توجه به شعار سال محقق شود.

  وی در ادامه گفت: با بیان اینکه انسان باید با تقوا هم روح خود را بیاراید و هم مایه آراستگی جامعه باشد.


برچسب ها: مشکلات اقتصادی کشور - حل مشکلات اقتصادی - مشکلات اقتصادی - امان الله علیمرادی - کرمان - مسئولان - کارگزاران نظام
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان، کمر فقر را بشکنند

مسئولان، کمر فقر را بشکنند