مطالب مرتبط:
نام پدر از کارت ملی حذف شد!
اقدام عجیب دولت ؛نام مادر به کارت ملی اضافه نشد؛ نام پدر هم از کارت ملی حذف شد!
نام پدر از کارت ملی حذف شد!
درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 13:302024-04-17سياسي

نام پدر از کارت ملی حذف شد!


معاون امور بانوان رییس جمهور درباره صدور کارت ملی و شناسنامه با نام مادران گفت:با توجه به اینکه قرار است در کارت های جدید صرفاً کدملی قید شود و نام پدر و مادر دیگر ثبت نمی شود، - مسئله قید شدن نام مادران نیز دیگر موضوعیتی ندارد.

معاون امور بانوان رییس جمهور درباره صدور کارت ملی و شناسنامه با نام مادران گفت:با توجه به اینکه قرار است در کارت های جدید صرفاً کدملی قید شود و نام پدر و مادر دیگر ثبت نمی شود، مسئله قید شدن نام مادران نیز دیگر موضوعیتی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازطلا، انسیه خزعلی معاون امور زنان رییس جمهور در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی درباره حمایت از بانوان در حوزه مشاغل خانگی و فروش صنایع دستی گفت: صنایع دستی متولی خاص خودش را دارد اما ما برای حمایت از بانوان در بحث تسهیلات و مجوزهای کسب و کار اقدامات لازم را در دستور کار داریم.

وی افزود: همچنین در بحث بازارچه های فروش استانها، یکی از موارد مورد اشاره در اعتبارات تصویبی برای استانها حمایت از تولیدات بانوان در این بازارچه ها بوده است.

خزعلی در پاسخ به سوالی درباره صدور کارت ملی و شناسنامه با نام مادران گفت: این مسئله تا یک مراحلی پیش رفت اما با توجه به اینکه مسئولان امر عنوان کردند که قرار است در کارت های جدید صرفاً کدملی قید شود و نام پدر و مادر دیگر ثبت نمی شود، م


برچسب ها: معاون امور - رییس جمهور - بانوان - مادران - مادر - کارت ملی - امور بانوان
آخرین اخبار سرویس:

نام پدر از کارت ملی حذف شد!

نام پدر از کارت ملی حذف شد!