موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
یک خبرگزاری خبر داد: تیراندازی به آمبولانس در جنوب کرمان/ضارب مسلح 2 نفر را کشت!
اهتزاز پرچم امام حسین(ع) در مجاورت کلیسای سن میشل فرانسه + فیلم
شورای امنیت سازمان ملل تشکیل جلسه داد؛ روسیه نماینده فرانسه در شورای امنیت را به چالش کشید
تروریسم و المپیک پاریس از زبان وزیر ورزش فرانسه
تروریسم و المپیک پاریس از زبان وزیر ورزش فرانسه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 22:452024-04-03بين الملل

خبرگزاری فرانسه: کار نتانیاهو تمام است


خبرگزاری فرانسه با اشاره به تشدید بحران سیاسی برای کابینه بنیامین نتانیاهو در پی تظاهرات بی وقفه معترضان در داخل اراضی اشغالی برای مطالبه استعفای او پیش بینی کرد که روزهای این نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شماره افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خبرگزاری فرانسوی در تحلیل خود با اشاره به تظاهرات هزاران معترض در سرزمین های اشغالی در روزهای اخیر که استعفای بنیامین نتانیاهو از نخست وزیری اسراییل را مطالبه کردند و خشم فزاینده معترضان نسبت به عملکرد او در قبال جنگ در غزه نوشته که بسیاری اکنون از خود سوال می ‍ پرسند: این استاد فرار کهنه کار سیاسی چقدر دیگر می تواند دوام بیاورد؟ خبرگزاری فرانسه در ادامه این مطلب می نویسد: نتانیاهوی 74 ساله که معمولا کله شق است به نظر می رسد که هم از جنبه سیاسی و هم جسمی شکننده شده است.

او شدیدا نامحبوب است و طبق نتایج یک نظرسنجی مربوط به اواخر سال گذشته میلادی تنها نزدیک به چهار درصد اسراییلی ها به او اعتماد دارند.

مردی که اسراییلی ها بی بی می خوانند دارد تبعات جنگ در غزه را می چشد.

نتانیاهو در سخنرانی تلویزیونی روز شنبه خود به طرزی کاملا مشهود بی رمق و رنگ پریده، زودرنج و حواس پرت بود به نحوی که لیمور لیونات، وزیر سابق دولتش و هم حزبی او در حزب لیکود این سخنرانی را فاجعه بار خواند.


برچسب ها: خبرگزاری فرانسه - نتانیاهو - خبرگزاری - بنیامین نتانیاهو - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - فرانسه - نخست وزیر
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فرانسه: کار نتانیاهو تمام است

خبرگزاری فرانسه: کار نتانیاهو تمام است