مطالب مرتبط:
امام جمعه موقت جمعه تربت حیدریه:حیات اسراییل وابسته به آمریکاست
3 تصادف در جاده های زنجان 6 مصدوم برجای گذاشت
تصادف تریلی با سواری در آزادشهر یک فوتی و چهار مصدوم داشت
تصادف پراید با کامیون با 5 مصدوم در گلستان
تصادف زنجیره ای در جهرم یک فوتی و 11 مصدوم داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 11:102024-04-13حوادث

ثبت 15 تصادف و 23 مصدوم روز جمعه در تربت حیدریه


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از ثبت 15 فقره تصادف با 23 مصدوم در محورهای مواصلاتی این شهرستان در روز جمعه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از ثبت 15 فقره تصادف با 23 مصدوم در محورهای مواصلاتی این شهرستان در روز جمعه خبر داد.

محمدجواد امیری از امدادرسانی کارشناسان فوریت های پزشکی به 15 مورد تصادف از ساعت 8 صبح جمعه 24 فروردین ماه تا ساعت 20 خبر داد.

وی با بیان اینکه نیروهای اورژانس روز گذشته روز پرکاری را سپری کردند، گفت: بر اساس آمارهای ثبت شده در طی این 12ساعت، 200 تماس با اورژانس 115 این دانشگاه گرفته شده که از این تعداد کارشناسان فوریت های پزشکی علاوه بر فوریت های غیر مرتبط با حمل و نقل، تنها به 15 مورد حادثه ترافیکی امدادرسانی کردند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با توجه به شرایط آب و هوایی، ضمن درخواست رعایت احتیاط رانندگی از هموطنان گفت: تعداد کل مصدومان تا ساعت 20 شب گذشته 23 مورد بوده است که بیش از 50 درصد آن ها توسط اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه منتقل شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه وی خاطرنشان کرد: همچنین پایگاه اورژانس ثامن الائمه (ع) بیشترین تعداد


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - تربت حیدریه - اورژانس پیش بیمارستانی - دانشگاه علوم - محورهای مواصلاتی - علوم پزشکی - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 15 تصادف و 23 مصدوم روز جمعه در تربت حیدریه

ثبت 15 تصادف و 23 مصدوم روز جمعه در تربت حیدریه