مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 15:502024-03-30اجتماعي

در روز طبیعت به توصیه ها و ملاحظات محیط زیستی توجه کنید


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از طبیعت گردان و مسافران نوروزی خواست تا برای بهره مندی از محیط زیستی زیبا، پاک و بانشاط، در زمان حضور در طبیعت و بوستان ها در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از طبیعت گردان و مسافران نوروزی خواست تا برای بهره مندی از محیط زیستی زیبا، پاک و بانشاط، در زمان حضور در طبیعت و بوستان ها در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، علیرضا مزینانی در آستانه 13 فروردین و روز انس با طبیعت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و سالی خوش برای تمامی شهروندان از آنها خواست در روز طبیعت یا همان سیزده بدر که یک سنت قدیمی در بین ایرانیان است، نکات ایمنی برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی را رعایت کرده و از تقابل با طبیعت دوری کنند.

وی افزود: به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه می شود ضمن بهره مندی از موهبت های الهی به اخلاق طبیعت گردی و توصیه های زیست محیطی برای حفظ و حراست از طبیعت و محیط زیست توجه کنند چرا که بی توجهی و تخریب محیط زیست برای انسان و سایر جانداران مشکل آفرین است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در ادامه با اشاره به اینکه شهروندان در هنگام حضور در طبیعت از بوته کنی و از بین بردن رستنی ها که موجب تخریب محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روز طبیعت به توصیه ها و ملاحظات محیط زیستی توجه کنید

در روز طبیعت به توصیه ها و ملاحظات محیط زیستی توجه کنید