مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 10:502024-04-02سياسي

جنایت رژیم صهیونستی بی پاسخ نخواهد ماند


تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمله رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ایران در دمشق را نقض آشکارحقوق بین الملل دانسته و تاکید کردند که پاسخ قاطع به این جنایت مطالبه ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر دوشنبه 13 فروردین 1403 هواپیماهای رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد؛ بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران و افسران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه آنان شهید حسین امان اللهی، شهید سید مهدی جلالتی، شهید محسن صداقت، شهید علی آقا بابایی، شهیدسید علی صالحی روزبهانی به فیض شهادت نائل آمدند.

تعدادی از نمایندگان مجلس در صفحات شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) با انتشار مطالبی این جنایت را محکوم کردند که در زیر می خوانید.

مجتبی یوسفی عضو هیات رییسه مجلس رژیم سفاک صهیونیستی، تنها رژیم جعلی و تروریستی جهان است که تمام معیارهای انسانی و قوانین بین المللی را نابود کرده تا مشروعیت خود را اثبات کند، بی آنکه بداند، مُهر دیگری بر تأیید حرامزادگی خود زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت رژیم صهیونستی بی پاسخ نخواهد ماند

جنایت رژیم صهیونستی بی پاسخ نخواهد ماند