مطالب مرتبط:
دشمنی صداوسیما با سینما تمامی ندارد؟
سردار شریف: 45 سال مقاومت و تبیین جنایات صهیونیست ها توسط مردم ایران در روز قدس اجازه نداد مسئله فلسطین فراموش شود/ هیمنه اسراییل در تمامی عرصه ها فروریخته است + فیلم
تمامی ملت های مسلمان و آزاده دنیا یکپارچه آزادی قدس شریف را فریاد بزنند
تردد در تمامی جاده های کشور روان است
همه خلبانانی که بر پرده سینما نقش بستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 21:102024-04-03فرهنگي

چرا دشمنی صداوسیما با سینما تمامی ندارد؟


به جای صداوسیما شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خارج از کشور، مانند مجموعه کانال های جم و پرشین و .

تقریبا تمام وقت در حال تبلیغ فیلم های روی پرده مانند تمساح خونی و بی بدن و .

- .

هستند.

عصر ایران ؛ نهال موسوی - سینمای ایران در اکران نوروز بیش از 86 میلیارد تومان فروش داشته است و بیش از یک میلیون و 325 هزار نفر فیلم های روی پرده سینما را دیده اند.

البته تقریبا بخش اعظم این فروش هم متعلق به فیلم تمساح خونی است و با فاصله بسیار بیشتر فیلم بی بدن و .

که البته باز همین آمار یک رکورد شکنی برای اکران نوروزی بعد از کرونا است.

شکی در این نیست که همیشه تبلیغات تلویزیونی یکی از مهمترین عوامل ها برای اطلاع رسانی به مخاطب درباره شروع اکران فیلم های سینمایی است.

حتی در جهان امروز هم که طوفان شبکه های اجتماعی بر  همه مردم جهان وزیده است، باز نمی توان تاثیر تلویزیون و مخاطبان میلیونی آن را در زمینه تبلیغات نادیده گرفت.

نکته حائز اهمیت این است که نقش صداوسیما و بالاخص تلویزیون در ترغیب مردم به سینما رفتن و فیل دیدن تا چه اندازه بوده است؟ شاید باورکردنی باشد تقریبا هیچ، فقط برای یک دو فیلم مثل آسمان غرب و آپاراتچی آن هم به شکل محدود.

حال در طرف مقابل به جای تلویزیون رسمی کشور شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خارج از کشور مانند جم ، پرشین و .


برچسب ها: فیلم های روی پرده - اکران نوروز - فیلم - سینما - شبکه های ماهواره ای - تبلیغات تلویزیونی - تلویزیون
آخرین اخبار سرویس:

چرا دشمنی صداوسیما با سینما تمامی ندارد؟

چرا دشمنی صداوسیما با سینما تمامی ندارد؟