مطالب مرتبط:
انگلیس: آنچه در غزه رخ می دهد فاجعه انسانی است/تاکید بر تبدیل آتش بس فوری به صلح پایدار
گوترش: حمله زمینی به رفح فاجعه انسانی به همراه خواهد داشت
وزرای خارجه پاکستان و انگلیس درباره افغانستان و غزه گفت وگو کردند
تجمع مردمی در محکومیت فاجعه بیمارستان شفا غزه
واکنش انگلیس به قطع نامه آتش بس فوری در غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 22:502024-03-25بين الملل

انگلیس : آنچه در غزه رخ می دهد فاجعه انسانی است


باربارا وودوارد روز دوشنبه طی سخنانی که یک نسخه آن در تارنمای وزارت امور خارجه انگلیس منتشر شد، گفت: رنج شدید غیرنظامیان بیگناه فلسطینی در غزه علائمی از کاهش نشان نمی دهد و یک فاجعه انسانی در برابر چشمان ما رخ می دهد.

- سفیر و نماینده دائم انگلیس در سازمان ملل متحد پس از رای موافق به قطعنامه شورای امنیت درباره آتش بس فوری در غزه، اوضاع انسانی در این باریکه را بحرانی توصیف و بر لزوم ترسیم مسیر آتش بس به برقراری صلح پایدار تاکید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، باربارا وودوارد روز دوشنبه طی سخنانی که یک نسخه آن در تارنمای وزارت امور خارجه انگلیس منتشر شد، گفت: رنج شدید غیرنظامیان بیگناه فلسطینی در غزه علائمی از کاهش نشان نمی دهد و یک فاجعه انسانی در برابر چشمان ما رخ می دهد.

  وی عنوان کرد که قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد پیامی روشن و متحد در مورد نیاز به حمایت از حقوق بین الملل بشردوستانه و افزایش فوری کمک های امدادی از جمله برداشتن همه موانعی که مانع از تحویل آن ها (به غزه) می شوند، ارسال می کند.

  دیپلمات ارشد انگلیسی ادامه داد: وزیر امور خارجه و نخست وزیر انگلیس این پیام ها را در تماس های خود با نخست وزیر و دیگر رهبران سیاسی [رژیم] اسراییل طی هفته های اخیر تکرار کرده اند.


برچسب ها: وزارت امور خارجه - سازمان ملل متحد - شورای امنیت سازمان ملل متحد - انگلیس - شورای امنیت - شورای امنیت سازمان ملل - غیرنظامیان
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس : آنچه در غزه رخ می دهد فاجعه انسانی است

انگلیس : آنچه در غزه رخ می دهد فاجعه انسانی است