مطالب مرتبط:
زنجان نیازمند افزایش پایگاه های امداد و نجات جاده ای است 
امدادرسانی به بیش از 18 هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
4900 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
امدادرسانی به بیش از 18 هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
امدادرسانی به بیش از 18 هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز 1403 توسط نیرو های هلال احمر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 14:402024-03-27سياسي

زنجان نیازمند احداث پایگاه های امداد و نجات بیشتری است


از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان قول احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای گرفته شده که جمعیت هلال احمر کشور نیز مسئولیت تجهیز این پایگاه ها را خواهد داشت.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان گفت: از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان قول احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای گرفته شده که جمعیت هلال احمر کشور نیز مسئولیت تجهیز این پایگاه ها را خواهد داشت.

آیت الله علی خاتمی امروز (چهارشنبه 8 فرودین ماه) در جلسه ویدئوکنفرانسی هماهنگی طرح ملی خدمات یکپارچه طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان ها که با حضور مدیران عامل استان های جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، اظهار کرد: زنجان به لحاظ موقعیت جغرافیایی در کریدور شمال غرب کشور قرار دارد و با هفت استان کشور همسایه است که حساسیت بالاتری به ویژه در خصوص ایجاد پایگاه های امداد و نجات جاده ای دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بخشی از پایگاه ها در گذشته راه اندازی شده و زنجان شاهراه غرب به مرکز کشور محسوب می شود، ادامه داد: ارائه خدمات در استان فقط برای مردمی که در این منطقه در تردد هستند، نیست بلکه برای همه هموطنانی است که در تردد هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نسبت به مجموعه هلال احمر خدمات و کارهای فراملی و فرااستانی برای مردم کره زمین و در بعد محدودتر آن در ج


برچسب ها: جمعیت هلال احمر - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - امداد و نجات - پایگاه - پایگاه امداد و نجات - هلال احمر - استان
آخرین اخبار سرویس:

زنجان نیازمند احداث پایگاه های امداد و نجات بیشتری است

زنجان نیازمند احداث پایگاه های امداد و نجات بیشتری است