مطالب مرتبط:
کسب اجازه نماینده بسیج دانشجویی از رهبر انقلاب برای عزیمت به مرز های نبرد با رژیم صهیونیستی
حاجی اسماعیلی: کارفرما ها آمادگی پذیرش دستمزد بالاتر را داشتند، دولت اجازه نداد
شمس الواعظین، تحلیلگر مسائل منطقه : ایران در حال ایجادعمیق تر کردن شکاف های بایدن و نتانیاهو است/ ورود ایران به جنگ باعث ورود امریکا به مناقشه می شود/ اصولگرایان رادیکال اجازه دهند نظامیان راهبردهای خود را عملیاتی کنند/ ایران نظامیان پخته و برجسته ای دارد
کسب اجازه نماینده بسیج دانشجویی از رهبر انقلاب برای عزیمت به مرزهای نبرد با رژیم صهیونیستی
درخواست دانشجوی بسیجی از رهبر انقلاب: خون ما به جوش آمده، اجازه دهید عازم نبرد با اسراییل شویم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 11:352024-04-08سياسي

ارتش اجازه کوچکترین تعدی را به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نخواهند داد


ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه ای صادر و تاکید کرد که اجازه کوچکترین تعدی و بی خردی را به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نخواهند داد.

- در بیانیه ای به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی مطرح شد ارتش اجازه کوچکترین تعدی را به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نخواهند داد ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه ای صادر و تاکید کرد که اجازه کوچکترین تعدی و بی خردی را به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نخواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ارتش، متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون بیست و پنجمین سال روز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، این اسطوره نستوه زیستن سربلند و عروج عاشقانه را گرامی می داریم.

این که با وجود گذشت ربع قرن از پرواز مردانه این اسطوره اخلاص و منادی وحدت، هنوز هم وجود روشن او مانند خورشیدی فروزان، درخشان تر از همیشه می تابد و یاد و نامی زنده و حاضر دارد، بیانگر این واقعیت است که حیات شهدا بعد از شهادت، برای همیشه جاودان است.


برچسب ها: علی صیاد شیرازی - ارتش جمهوری اسلامی ایران - صیاد شیرازی - جمهوری اسلامی ایران - سالگرد شهادت - ارتش جمهوری اسلامی - کوچکترین
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اجازه کوچکترین تعدی را به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نخواهند داد

ارتش اجازه کوچکترین تعدی را به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نخواهند داد