مطالب مرتبط:
بازرس کل بهداشت و درمان سازمان بازرسی از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کرد
بازدید بازرس کل بهداشت و درمان سازمان بازرسی از بیمارستان کودکان حکیم
بازدید میدانی وزیر کشور از ایستگاه مرکزی ستاد خدمات سفر شهرستان ری 
بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای کشور
بازدید رییس کل دیوان محاسبات کشور از مرکز مدیریت راه های استان فارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 15:002024-03-30سياسي

بازدید نماینده سازمان بازرسی کل کشور از بیمارستان کودکان حکیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر حضور میدانی و مؤثر بازرسان به منظور نظارت بر نحوه خدمات رسانی دستگاه های اجرایی در روزهای تعطیلات نوروزی 1403، - بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور از بیمارستان کودکان حکیم تهران بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر حضور میدانی و مؤثر بازرسان به منظور نظارت بر نحوه خدمات رسانی دستگاه های اجرایی در روزهای تعطیلات نوروزی 1403، سید محمد سعید نوربخش بازرس کل و معاون بازرسی امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کرد و روند خدمت رسانی به مراجعان را مورد بررسی قرار داد.

تیم بازرسی ضمن حضور در بخش اورژانس، درمانگاه، بخش های بستری و ویژه این بیمارستان به گفت وگو با همراهان بیماران و کادر درمان پرداخت.

بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی با تاکید بر آمادگی کادر درمان و بخش های مختلف بیمارستان برای خدمت رسانی بهتر به بیماران در ایام عید، دغدغه های مسؤولان بیمارستان مبنی بر کمبود نیروی انسانی و بهره برداری ناکامل از بیمارستان را شنید و نسبت به رفع مشکلات آن ها دستورات پیگیری لازم را صادر کرد.


برچسب ها: سازمان بازرسی کل کشور - سازمان بازرسی - بازرس - رییس سازمان بازرسی کل کشور - بیمارستان کودکان - بازرسی - بیمارستان
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده سازمان بازرسی کل کشور از بیمارستان کودکان حکیم

بازدید نماینده سازمان بازرسی کل کشور از بیمارستان کودکان حکیم