مطالب مرتبط:
رفتار غیرعادی اسراییل در شورای حقوق بشر سازمان ملل |
هشدار گوترش نسبت به استفاده اسراییل از هوش مصنوعی در جنگ غزه
سازمان ملل: جهان همچنان شاهد نقض آشکار قوانین بین المللی بشردوستانه در غزه است
هاشم صفی الدین: اسراییل رسما در جنگ غزه شکست خورده است
گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد غزه + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 17:302024-04-06بين الملل

سازمان ملل: جنگ اسراییل علیه غزه، به «خیانت علیه بشریت» بدل شده است


معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه امروز – شنبه – گفت جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس در نوار غزه به «خیانت علیه بشریت» بدل شده است.

- سازمان ملل: جنگ اسراییل علیه غزه، به خیانت علیه بشریت بدل شده است معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه امروز – شنبه – گفت جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس در نوار غزه به خیانت علیه بشریت بدل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنگ غزه برای صد و هشتاد و سومین روز متوالی ادامه دارد و طبق آمار وزارت بهداشت غزه این جنگ منجر به شهادت 33 هزار و 173 نفر و زخمی شدن 75 هزار و 815 نفر دیگر شده است.

هنوز چشم اندازی برای آتش بس دیده نمی شود و احتمالا رایزنی های جدید میان نمایندگان حماس و رژیم صهیونیستی به زودی در قاهره از سر گرفته شود.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، مارتین گریفیث معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه به مناسبت ششمین ماه از جنگ غزه با انتشار بیانیه ای خواستار عزم جمعی برای رسیدگی به این خیانت علیه بشریت شد.

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه که پایان ماه ژوئن از پست خود به دلیل مسائل مربوط به سلامتش کناره گیری خواهد کرد، در ادامه افزود: این جنگ هر روز غیرنظامیان بیشتری را قربانی می کند.


برچسب ها: معاون دبیرکل سازمان ملل - دبیرکل سازمان ملل متحد - دبیرکل سازمان ملل - سازمان ملل - سازمان ملل متحد - رژیم صهیونیستی - علیه
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: جنگ اسراییل علیه غزه، به «خیانت علیه بشریت» بدل شده است

سازمان ملل: جنگ اسراییل علیه غزه، به «خیانت علیه بشریت» بدل شده است